Anonym bruker Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Min sambo vil ikke ha annet en ordentlig vare, jeg kjøpte en dildo, for å prøve å gi henne mer, og litt variasjon. Hun nekter å bruke den, sa at jeg fikk prøve den i analen selv først, så fikk vi se... Som sagt så gjort, prøvde jeg, da hun ikke var hjemme, smurte godt, og fikk hele inn, tenkte å øve litt, var ganske vondt, men "musa er vel ikke så trang at det gjør vondt. Så nå skal hun få prøve, så skal hun få prøve også hehe. Litt spes?
Gjest_1001 Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 En smule spesielt ja. Men hver sine lyster. Jeg vil ikke ha noe opp i analen, men det er bare meg. Kanskje når jeg blir gammel og så utpult at man får plass til hele armen oppi så kan jeg begynne å tenke på det. Hehe. Men er jo bare til ¨å fortsette for din del da og se om du synes det blir bedre. Nytelse er nytelse uansett hvor og hvordan man gjør det. Enjoy!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Morsomt å se at noen har kommet til den anale fasen i livet! Rompehumor passer sikker på gay.no eller noe i den duren:-)
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 Ikke spesielt i det hele tatt! Fatter ikke hvorfor så mange menn "skammer" seg eller "lurer" seg til å teste leketøy i analen. Det å stimulere prostata sammen med partner eller alene er deilig og helt naturlig - så fortsett med det! Men man trenger jo ikke bruke en stor dildo, da - en litt mindre og gjerne vibrerende sak kan være bedre å starte med. Godt for både han og henne å få en sånn i analen - sammen med masse glidemiddel, vel å merke!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 jeg bruker av og til anal dildo på samboeren min(han er mann),første gang i prøvde det på han,han digga det.han fikk så sterk orgsame.har gjort det flere ganger etter det.i syns det e deili å gjøre det på han å.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå