msa1 Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 God Jul alle sammen!! Hver gang jeg bytter til ei ny uke pleier jeg å lese inne på disse sidene som heter "uke for uke", på de ulike nettsidene. På torsdag gjorde jeg dette og på en av disse sidene stod det at nå bør men kjenne liv og tom. at pappan kunne kjenne liv utenpå magen. Jeg er i uke 16 nå og er med mitt andre barn, så da skulle man jo tro at man tidligere ville kjenne liv. Har ikke kjent noe somhelst og da blei jeg kjempebekymret!! Var på UL i uke 12 (alt var bra)og hørte hjertelyden hos jordmor 4. des. Når begynte dere å kjenne liv sånn ca? og er det deres første el. andre barn? Husker ikke når jeg kjente liv med nr.1 , det er 6 år siden.
Candygirl_ Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 hei..jeg er gravid med min første og kjente ikke liv før uke 20, 21... gikk også å ventet lenge. men nå er jeg 22uker og 2 dager og kjenner masse spark, utenpå magen også. kjempegøy=)
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 Heisann. Jeg er også gravid med mitt andre barn, og pappaen kunne ikke kjenne spark utenpå før nærmere uke 19. Det som står i uke for uke, kan man ikke alltid ta for gitt. Mange ganger det ikke har stemt for meg heller. Jeg ''tror'' at jeg kjente liv i uke 14, men var ikke helt sikker før jeg kom i uke 17. Da kjente jeg det tydeligere hver dag. Og jeg vet om både 2. og 3.gangs gravide som ikke har kjent liv før enda senere også, så det er helt individuelt. Ingen svangerskap er like. Også kan det jo hende at den lille sparker mot morkaka?
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 Jeg er i uke 19, og har kanskje? begynt å kjenne noe? er slettes ikke sikker på om det er det men...:-)
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 heji... jeg venter også på spark, er i uke 17 pluss 3 og kjenner ingen liv så jeg erogså nærvøs. kjente det mye før med nr en...
Fruen i huset Skrevet 23. desember 2007 #6 Skrevet 23. desember 2007 Begynte så smått rundt uke 18, nå i uke 23 er det masse spark ) Er førstegangs.
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #7 Skrevet 23. desember 2007 Er andregangs og Kjente så smått bevegelse i uke 14-15. Er nå i slutten av uke 16 og jeg kjenner masse liv!!))) Hvor tidlig man kjenner bevegelse kommer litt ann på morkakas plassering...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå