Smilemia Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 egentlig bare for å se om jeg kunne kose meg med et glass vin nå i jula. Jeg ammer fortsatt (han er 10mnd) så har ikke helt orden på syklusene. To streker på strimmelen og da måtte jeg ta en CB - og der sto det Gravid :-) For en fantastisk førjulsgave! Hurra!
*Lykkeliten* Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Gratulerer!! =) Vil han ta puppen, nå som du er gravid?
Smilemia Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2007 Ja, han er veldig glad i melka si, så det har jeg ikke merket noen forskjell på . Er det noen som ikke vil ha når mammaen blir gravid?
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 Gratulerer!! Testet selv pos i går, men strkene er så svake så svake. Får vel stole på digitalen God jul!
Smilemia Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. desember 2007 Takk "skrekkblanda fryd". En positiv test er en positiv test, selv om strekene er svak :-) Men vi får vel ta en tur til legen i januar så vi får det bekreftet der også ;-) Har regnet meg fram til en ca. termin 1.sept. Enn du? Må si jeg misunner deg "navnet" ditt akkurat nå. Det er nemlig akkurat den følelsen jeg har nå..hehe. Har du barn fra før?
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 23. desember 2007 #7 Skrevet 23. desember 2007 Hei Smilemia! Jo jeg er nok gravid. Bare litt uvirkelig, kjenner ikke noe til det. (og det er sikkert bare bra, symptomene kommer sikkert tidsnok) Jeg har ingen barn fra før, så jeg aner ikke hva jeg går til. He he. Får to tette du da. åååå, skulle ønske jeg kunne si det til mamma!!!
Smilemia Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. desember 2007 Moro, da er vi jo så og si likt "skrekkblanda fryd". Sist gang sa jeg det til mamma nesten med én gang.. Hadde ikke sjans å holdemeg ;-) Denne gangen har vi tenkt å vente litt. Synes det er litt godt det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå