Lisa & lille Noah<3 Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Ut i fra det jeg har skjønt så er det,det. De som går på yrkesrettet attføring kan jo fra støtte fra NAV til å gå der, tviler på at de hadde gjort det om det ikke var verdt noe...
juniorsen Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2007 Det er jo relativt korte studier, rekker man å lære seg det man trenger, mener jeg? Er det attraktivt på arbeidsmarkedet, at man har gått der?
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 Jeg går på iMente (tidligere Næringsakademiet) so har samme opplegg. Stort sett går alle rett ut i jobb etter endt studie, iallefall det jeg tar. Dersom du vil vite mer, ta kontakt med karriererådgiver eller lignende på skolen og spør om mer informasjon, det er helt uforpliktende:)
Prinsemammaen Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 Vi ansatte en sekretær på jobben hos oss. Hun hadde gått advokatsekretær på Utdanningshuset. Jeg har også en venninne som gikk på advokasekretær der. Samme dagen som hun hadde siste eksamen, fikk hun en bra jobb i et av de større konsernene i Norge! Så sånn som arbeidsmarkedet er nå, er det nok noe "verdt"! Er utrolig vanskelig å finne nok folk for tiden. Så om man er ute etter jobb, er det rett tid nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå