Tigermor. Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Har en liten gutt på 6 dager, og i dag våknet vi av at storebror på 4,5år ropte på hjelp....Kom inn på badet og fant han sittende midt på gulvet i sitt eget oppkast og avføring! Nå har samboer og storebror slått seg ned inne på badet og prøver å få bakteriene ut av kroppen mens jeg skal stelle for lillebror og samtidig prøve å gjøre ferdig de siste forberedelsene til jul! Men jeg er jo så redd for at også jeg skal bli dårlig nå og evt smitte lillegutt, han er jo så liten =( Noen som vet hvordan så små babyer reagerer på omgangsyke, og om de lett blir smittet?? Litt fortvilet for øyeblikket =( (Får ikke forandret Nicket mitt så det er feil)
sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Får ikke endret nick jeg heller;( Her har vi baby på 13 dager, og hun var 9 dager gammel da storesøster fikk omgangssyken. Jeg var nøye på håndvask, og storesøster fikk ikke kose med babyen. Det gikk helt fint. Så lenge man ammer, er jo babyene ganske beskyttede. Selv om mor også blir syk. Lykke til!
Tigermor. Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2007 Åh, det var godt å høre =) Er så redd for at lillegutten skal bli syk når han er så liten enda, og omgangsyken er jo en utrolig hard påkjenning for både voksne og barn!
sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 Helt enig med deg! Men jeg prøvde bare å tenke at blir det sånn så blir det sånn, men at de iallfall har ganske godt immunforsvar sånn i begynnelsen. Gratulerer forresten! Det er så ekstra koselig med jul i år, synes jeg. God jul;)
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 Ville tatt en klut med litt klor på og godt over dørhåndtak, fjernkontroller, og andre flater i huset også jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå