*Lykkeliten* Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Hei jenter!! Imårrest når jeg dusja, rant det råmelk i puppene.. Er jeg gravid???=) Kan det være andre grunner til det? Testet neg. igår.. Har IKM idag. =) Skal kanskje teste imårn igjen. ) Har en liten en på ca 1,5år. =)
våken_om_natta Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Jeg har en på 2 år. Har fortsatt råmelk, mest i tida rundt mensen. Så hos meg er det helt vanlig, men du kan godt være gravid for alt jeg vet! :-)
*Lykkeliten* Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2007 Jeg har ikke hatt råmelk på 5-6 mnd.. Men nå, plutselig..=) Kan sikkert komme av hormoner, når man slutter med pillene?
våken_om_natta Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 Ja, jeg fikk det i september da jeg slutta på Cerazette. Hadde det ikke før det jeg heller. Nå får jeg det ved hver mensen.
*Lykkeliten* Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. desember 2007 Sier du det? Hmm.. da kan jo TR være på vei da..:/ Det er sikkert hormonene som surrer litt, hehe.. Det kan jo ikke stemme at jeg er gravid i første pp.. Da hadde jeg blitt overlykkelig! =)
våken_om_natta Skrevet 23. desember 2007 #6 Skrevet 23. desember 2007 Hvem vet...? jeg ble gravid i 1.pp forrige gang. Det er fullt mulig! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå