Gå til innhold

Hjeeelp!!! Råmelk???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!!

 

Imårrest når jeg dusja, rant det råmelk i puppene.. Er jeg gravid???=)

 

Kan det være andre grunner til det? Testet neg. igår..

Har IKM idag. =) Skal kanskje teste imårn igjen. :))

 

Har en liten en på ca 1,5år. =)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en på 2 år. Har fortsatt råmelk, mest i tida rundt mensen. Så hos meg er det helt vanlig, men du kan godt være gravid for alt jeg vet! :-)

Skrevet

Jeg har ikke hatt råmelk på 5-6 mnd.. Men nå, plutselig..=) Kan sikkert komme av hormoner, når man slutter med pillene?

Skrevet

Ja, jeg fikk det i september da jeg slutta på Cerazette. Hadde det ikke før det jeg heller. Nå får jeg det ved hver mensen.

Skrevet

Sier du det? Hmm.. da kan jo TR være på vei da..:/

 

Det er sikkert hormonene som surrer litt, hehe..:) Det kan jo ikke stemme at jeg er gravid i første pp.. Da hadde jeg blitt overlykkelig! =)

Skrevet

Hvem vet...? jeg ble gravid i 1.pp forrige gang. Det er fullt mulig! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...