Gå til innhold

Formen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Off, jeg har ikke hatt mange dårlige dager gjennom svangerskapet gitt, ikke kvalm, ikke vondt noen plass, følelsen av at alt går så innmari fort, bare god form.

Den siste uken derimot... litt vondt i ryggen, begynner å bli tungt og sover ikke på natta!!! umulig å finne en stilling å ligge i jo!!! bekymra fordi det blir "mindre" liv i magen, selv om dette er normalt.

termin 8 februar... nå må den dagen bare komme så fort som mulig.. men..

regner med det ikke kommer til å gå like fort fremover nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er i uke 31. har nesten ingen plager.. bare sånn småting som jeg går å irriterer meg over. er i fin form og gleder meg til å se fetteren min til jul. han er 2 mnd gammel. :)

Skrevet

har også begynt å få noen ubehagelige kynnere...

Skrevet

Beina mine er som tømmerstokker. Har ikke fått strekkmerker på magen, men får det på føttene.

Har kun et par sko jeg klarer å få på meg... Med åpne lisser.

Skrevet

Jeg syns jeg har hatt et ganske normalt og fint svangerskap :) Jeg var selvfølgelig kvalm i begynnelsen.... mange lukter jeg ikke tålte som kaffe og lukten av Subway..blææh! Og nå på sutten har halsbrannen kommet for fullt og ligger dårlig om natten!

Men å gå gravid er ikke en sykdom...-det er en tilstand!! ;o)

Jeg holder nok ut de siste dagene som er igjen :) termin 3 januar :)

Skrevet

Sliten, men klager ikke så mye:)

Aldri vært så mye husmor før som jeg har vært siste ukene, så tar ikke så hardt på. Men gleder meg til å slippe springe på do å tisse hele tida og slippe vondter i korsryggen nu mot slutten. Jeg er 37 uker !

Skrevet

uff mye nedpress om dagen og har fått uvi....går på antibiotika....orker nesten ikke gå..er i uke 34 hvert øyeblikk......med tvillinger......

Sliten og lei her......er ikke noe godt dette nei..

Skrevet

anonym: høres ut akkurat som jeg skulle beskrevet det selv + bekkenløysning. men at du kjenner mindre liv er vell for barnet har mindre plass, men hvis du syntes det er lenge siden du har kjent liv må du ta kontakt me føden! jeg sover heller ikke på natta, hakket før jeg kjøpte ny seng rett før jul, (senga er fantastisk god til vanlig) litt hormoner ute å springer :P hehe

Skrevet

Fikk noen ubehagelige kynnere igår kveld og i natt, så det var deilig med en dusj idag tidlig. Jeg er 34 uker idag, termin 7.februar.

Skrevet

Har egentlig vært i ganske bra form frem til nå, men det ser ut til at jeg skal få merke det mer i tiden som kommer.... Det strekker og svir i nederste ribbebeina, bekkenløsningen gjør at jeg har problemer med å sove......og jeg er bare 29 uker! Venter riktignok nr 3. Har 2 gutter på 3 og 5 år som jeg også må ta meg av. De er riktignok rolige og kjekke gutter, her skal jeg ikke klage i det hele! De er flinke å hjelpe til med både å ta ut av oppvaskmaskinen, legge klær på plass i kommodene, handle, rydde huset......ja, det meste! De får selv velge om de vil eller ikke, men det er sjelden et nei i deres munn. Har sikkert litt med å gjøre at de har en pappa som er svært flink i huset. Et godt forbilde :-) Uff, når jeg ser hva jeg skriver burde jeg egentlig ikke klage noe særlig, jeg har det jo egentlig utrolig godt med de rundt meg! Men, men, det er lett å ønske seg tilbake til svangerskap nr 1 der vondtene ikke begynte før rundt 33-34 uker! :-) Ja, ja, vondt her og der, men verdt det? JAAAA! :-) Kanskje jeg skal begynne å vaske og ordne babyklærne? Det får meg kanskje i litt godt humør? Ja..... og så en kopp kakao, det hjelper på det meste :-)

Lykke til alle sammen :-)

Skrevet

har egentlig hatt et ganske problemfritt svangerskap. fikk tidlig bekkenløsning, ble sykemeldt fra jobb i begynnelsen av septemper. men har egentlig ikke vært så mye plaget av det siden jeg har kunne tatt det så med ro. ikke vært kvalm eller noe. men den siste uken har jeg vært veldig sliten å tung! mye kynnere (egentlig siden uke 20) som har begynt å bli sterke nå. vondt i bekkenet hele tida, sover ikke i det hele tatt om natta, blir anpusten bare jeg prøver å føre en samtale.. begynner å bli mektig lei nå, ja! men er likevel utrolig godt å være gravid, og det å føle liv i magen. er 35 uker på vei, å gleder meg til å hilse på min lille gutt:)

Skrevet

Formen min? Huff, ikke noen store problemer egentlig, men mange små. Har termin akkurat en måned senere enn deg, men begynner å bli litt lei av denne "tilstanden". Har vært sykmeldt i 2 mnd allerede pga bekkenløsning (og synes det er skikkelig fælt og synes skikkelig synd på meg selv for at jeg må gå hjemme å kjede meg hver dag). Ser ikke ut som jeg kommer tilbake på jobb før fødsel heller. Sliter også med rygg. Og har mye halsbrann (føler at det er rett før jeg kaster opp nesten hele tiden). Har hatt uvi og har store problemer med å sove pga bekkenet.

Skikkelig sytete nå... men er bare så lei av å gå hjemme..

Skrevet

Formen har ikke vært så verst egentlig. Var lite kvalm i begynnelsen av svangerskapet. Men begynte tidlig å få problemer med bekkenet/nederst i ryggen. Har derfor vært delvis sykmeldt siden uke 20 ca. Er nå 30 uker og har de siste ukene fått mer og mer plager fra ryggen. Nå klarer jeg jo nesten ikke å holde den oppe lenger. Det er veldig vondt å gå, stå og å sitte. Så det ser ut som om dette går mot full sykmelding over nyttår om det ikke blir bedre. I tillegg sover jeg veldig dårlig, da jeg tidligere har måttet bruke antihistamin for å sove og ikke kan bruke dette lenger. Slitsomt å være våken hver halvtime eller time hver natt i lengden. Men men...skal jo ikke klage. Det går over når lillegullet kommer ut iallefall og da har vi også ett lite gull og være glad i

Skrevet

Formen er sånn passe. Er labil i humøret og har litt slarkete bekken, men det har gått greit til nå. Men nå har jeg blitt så fryktelig stor og tung. Har ikke gått opp sååå mye, men den siste uka har det blitt fryktelig slitsomt og vanskelig å bøye seg, gjøre rent, rydde. Kan heller ikke gå mange meterne før det kommer kraftige kynnere. Med diger mage sover man ikke så godt heller, og halsbrannen stjeler enda noen timers søvn... *supertrøtt*

17 dager igjen til termin. De kan nesten ikke gå fort nok! Men jeg vet jo at det er verdt det til slutt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...