Mammaaaaaa Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Våkna opp til snø og nypynta juletre idag:-) Herlig! Småen er heilt i hundre for han veit at nissen kjem i morgen:-)
Mamman til AM&JS Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Vi skal pynte treet her snart vi...og da blir det liksom ordentlig jul!! Ellers så har jeg faktisk litt julestemning..godt lukt i huset og unger som er oppspilt..
Mammaaaaaa Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2007 Pynta treet i går kveld siden me reiser til foreldrene mine idag! I kveld er det pynting der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå