Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenten min har feber på 5 dagen. Ringte legevakt i går, men de ba meg avvente noen dager og følge med på feberen. Hun har egentlig vært i fin form, men i går hadde jeg problemer med å få i henne mat og vann. fikk ammet litt innimellom. Syns feberen bare blir høyere og høyere, lå før på rundt 38,6 men har de siste dagene vært over 39. Burde jeg ringt legen igjen og bedt de undersøke? Eller er dette normalt? Er jo liksom bare feber og då... Men trodde ikke babyer skulle ha feber i mer enn 3 dager jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er hun? Lillegutt på 9 mnd har også hatt feber i 5 dager denne uken som var. Gav febernedsettenede når den har vært 39 + - . De siste to dagene nå har han vært feberfri, så det ser ut til å gå riktig veien. Har hørt om flere unger som har hatt feber lenge... så tror det er forholdsvis normalt. Hvis ikke jenta di er veldiig liten da.. Lykke til og god bedring til jenta di!

 

 

Skrevet

hun er 7 mnd, så er ikke så liten...

 

Skrevet

jeg ville ha tatt henne med til legen og fatt tatt en CRP (infeksjons proeve). hun kan jo ha en infeksjon selv om allmenntilstanden er bra. alltid greit aa faa sjekket det opp, det trenger jo ikke aa vaere noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...