Twintipp og himmelblå Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Finner ingenting på hjemmesiden dems... Jeg klarer å glemme en ting HVER dag, var jo egentlig ferdig for en god stund siden, hi hi:-)
Torpekjærringa Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Hei & Hopp ) Tror de er oppe 12-18 ......har også vært ferdig en stund , men fant ut i dag at jeg MÅ ha fler juleservietter & mandel til grøten - alltid noe man glemmer vettu ) Kos dere i julen - håper den blir fin ! Klem S
Twintipp og himmelblå Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. desember 2007 Nei, kjære vene, nå minnet du meg på at jeg har glemt juleservietter:o) Takk!! Hihi, ha en kjempeflott julefeiring dere og:o) Kose dere masse. Gi N en ekstra klem fra Theodor da..*fnis* Og takk for svar:o) *GoD jUl*
strekkmerketrollet Skrevet 23. desember 2007 #6 Skrevet 23. desember 2007 14 - 19 i ålesund/moa i allefall )
Twintipp og himmelblå Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. desember 2007 Ok. Tusen takk:o) Får prøve å ta turen etter 14 jeg og da. God Jul til dere og, hi hi. Klem
Torpekjærringa Skrevet 23. desember 2007 #8 Skrevet 23. desember 2007 Sendte en sms til søsteren min - østfoldhallen er iallefall opp 14-18 i dag :-o) så særpe sentrene er vell det samme?
Twintipp og himmelblå Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. desember 2007 Åhh knuppelupp....) tænk you for svar. Ja, da satser jeg på at sarpesentrene har noenlunde samme åpningstid.. :-D Ha en kos dag i dag.. Kos fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå