Gå til innhold

FRUSTRASJON!!!!!Må bare få det ut....!!!sorry...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var våre to jenter på 8mnd og samboers barn og søskenbarna dems hos farmora og farfarn sin,mine svigers...De pynta juletreet å sånne ting..

Senere på kvelden forteller samboer/barna hans meg at V og L (på 8mnd) har fått vaniljeis..!!!!!!!!!!!!!!!!!!Fy faen,jeg er så skuffa og lei meg..ikke minst sur....

hun påstod at jeg hadde sagt de fikk smake på ting og tang,JA,grønsaker,frukt, og de tingene de "KAN" spise ja......men jeg har jo sagt hundre ganger at vi ikke skal introdusere no godis osv for dem..så sinnsykt dårlig gjort å ikke respektere det...

Og siden 2200 i går kveld har stort sett V vært våken hele nattan,bare klaga og klaga...så når kl var 0200 ringte samboer til morra si å var rimelig sur..og at hun antageligvis hadde reagert på isen osv...

nei,jeg har lissom ikke ord på hvor irriterendes dette er...Hun visste godt hva jeg mente om godteri/sukker/is osv...!!!!!!!hva godt fikk hun ut av å gi dem is lissom??!!!FY FAEN!!!!!!!!!!!!!!!!!ååååååååååååååååååååååååååååååååååå

dette ble langt...grrrrrrrrrrr....sorry=)) hehe...Men er veldig ¤#"!"#¤%&/()

Videoannonse
Annonse
Skrevet

....stili at han ringte kl 2 om natta :o)

hahaha, til pass åt dem når de gir dem ting de har fått beskjed om at de ikke skal ha!

Synes man skal respektere foreldrenes valg! Uansett hva man måtte mene selv.

Skrevet

JA!!! Akk det..Hadde hun gitt de noe annet,som kanskje ikke var så ille...så er det like dumt...vi har jo ikke sagt hun kan gi det...grrrrrrrr...!!!

hun skal nok får høre det ja..jeg kommer til å si at hvis det skjer igjen så kommer dem ikke alene til henne mer...

Skrevet

Jeg skjønner deg godt, jeg hadde også eksplodert hvis noe lignende hadde skjedd med oss!

Ikke for å starte en ny debatt her men noen ganger får jeg følelsen av at vi unge førstegangs ikke har så mye vi skulle sagt...akkurat som jeg ikke vet hva ungen kan spise og ikke spise... Dette er i min fam. da så jeg mener ikke at alle er sånn...

Skrevet

Hadde blitt fly forbanna selv. Lillegutt var 9 mnd når vi var ute hos svigers. Jeg skulle ut å se etter sambo, og da så farmor sitt snitt til å gi han pepperkaker. Hun nevnte det i en bisetning da vi gikk, ble så paff at jeg ikke reagerte da. Men da han ikke fikk sove før langt på natt pga magevondt, fikk sambo streng beskjed om å prate med henne, og si at vi ikke vil la han få sånt enda. Han er jo strålende fornøyd når han får frukt, og en skive brød er like godt som pepperkaker, så hva er poenget med å gi ting han ikke trenger?????

Gruer meg til i morgen da, for svigermor mener at siden det er jul må jo lillegutt få smake riskrem.....

Prøvde å argumentere med at hs ikke anbefaler kumelk fr etter de er fylt 1 år. Og at riskrem jo inneholder ganske mye fløte..... Men det bare blåste hun av. de hadde jo drukket kumelk fra de var født....

Men tar med et beger med frutti ( de elsker han) så kan han kose seg med den mens vi spiser riskrem. så får hun heller være sur:)

(oj, ble litt langt ja) :)

Skrevet

Skjønner frustrasjonen din. Hvorfor kan ikke bare de rundt akseptere at vi ikke ønsker at de skal gi babyene våre slike ting? Må liksom forsvare det også mener jeg, når de sier "stakkars, ikke vær så hysterisk da". Det er IKKE synd på han, han vet ikke hva snop er ennå!!!!

Skrevet

Vi var på peppes pizza her forleden og småtten var så fasinert av sugerørene i brusen. Han drev å strakk seg etter de og gliste hvis han fikk tak i et. Jeg måtte en tur på toalettet og ba pappa se etter ham. Da jeg kom tilbake ble jeg rasende!!! Der satt guttungen på 8 mnd på fanget til morfar og prøvde å supe i seg brus med sugerør...

Pappa fikk først helt sjokk over hvor sint jeg ble, men skjønte etterhvert omfanget av hva han hadde gjort...!!

Skrevet

flere som har vært oppi sånne situasjoner ser jeg ja...huff...er så kjipt...

er jo ikke værre enn å bare akseptere hva vi foreldrene sier...samboer er 4 barnspappa så han er ikke førstegangs...men jeg er da=)=)

men snakket litt med svigermor istad,da gråt hun osv..jeg sa bare at hun skulle spørre neste gang..hun garanterte meg at det aldri ville skje igjen..og da regner jeg med at det er sant,ellers får det konsekventer gitt..!!!

Ha en god jul alle sammen..og du med riskremen...jeg hadde faen meg bare tatt med meg ungen å gått jeg da asså..om hun hadde vært så bestemt på at ungen skulle ha lissom..helt sprøtt at de besteforeldrene skal gjøre som de vil asså...hufff...nei,vi får gi de inn gitt..haha..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...