♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 og et fabelaktig fruktbart nytt år ønskes dere alle ! Mange av oss opplever tunge dager i denne tiden.Barnløshet i julen, barnas høytid er ikke alltid forbundet med enkle følelser... Jeg håper og tror at 2008 vil bli storkens år,og at det er mange av oss som får innfridd sine høyeste ønsker... God jul til dere alle sammen,og mine beste ønsker for det kommende året ! Klem fra
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Ønsker deg og dine også en riktig god jul.. vi snakkes vel på msn ) får virkelig håpe nå at 2008 blir året vårt vennen... vi fortjener det. Snakket med porsgrunn på fredag, og de sa at de satte meg opp på ringeliste så her kan det gå fort... XXXXX kanskje vi blir litt i samme løypa.. gleder meg veldig til å komme igang igjen .. har jo ikke vært igang siden juni.. (hun sa det ikke var lang ventetid.. håper de har kjørt meg litt frem i køen pga at legen min hadde glemt meg bort) KOS DEG MASSE... klem fra meg
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 God jul begge to & lykke til med 2008:-) Klem
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 Takk takk... har sendt deg en pm snøfilla..
lilly01 Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 God jul alle sammen, koser mig nu i Sverige og gleder mig till lutfisken imorra. Jo neste år må bare bli storkens år. Får ha det som en nyttårsönske.
apriljente-66 Skrevet 23. desember 2007 #6 Skrevet 23. desember 2007 Veldig godt sagt vilsågjerne! Mange tanker nå i julehøytiden og alle julekort med søte små barn dukker opp. Måtte 2008 være vårt alles babyår. DET har vi jammen meg fortjent alle som ikke har fått det til dette året (heller)... Nå må kose oss i jula og legge prøverørstankene på hylla, kanskjer det skjer underverker for noen og enhver i romjula Juleklem fra
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 24. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. desember 2007 Da er selve julekvelden overstått for vår del, og jeg takker vår skaper for det... Nå har jeg holdt den smilende masken i hele kveld, og vært tante på best mulig måte til 2 skjønne små. Nå er det godt å komme hjem til sitt og få fordøye egne tanker og fortrengte følelser.... Alt i alt er jeg fornøyd,det har stort sett vært en koselig kveld,og det er i alle fall ett år til neste gang.Skjønt jeg håper neste års jul feires på andre premisser. Fortsatt fredelig jul til dere alle ! )
Mumrikken :) Skrevet 24. desember 2007 #8 Skrevet 24. desember 2007 Ønsker deg og dine også en riktig god jul ))) Skal du begynne på nytt forsøk nå tidlig i januar? Håper virkelig du lykkes nå!! Skal krysse fingrene for deg :-)) Jeg begynne vel på forøk nr 2 i februar. Såkalt langt regime denne gangen. Vet du om det er noe forskjell egentlig, eller om det bare er for at det skal passe bedre inn for klinikken sin del?? Kos dere videre med pakker, god mat og drikke ;-) Klem
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 27. desember 2007 #9 Skrevet 27. desember 2007 God jul, alle sammen ) Det offentlige bruker langt regime for å få det til å passe klinikkens rutiner. Det private bruker gjerne kort regime for mange oppnår bedre resultat med det. Lykke til med nytt forsøk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå