Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Faktisk......jeg blir så skuffa....det har vært kaldt og rimfrost og snø i over en uke nå. I morgen på selveste julaften så er det meldt 5 varmegrader og regn her. MEN så kommer tirsdag og onsdag og så videre og da er det jammenimeg meldt kaldt igjen. Det er værre enn terror spør du meg...JEG VIL HA SNØ (iallefall frost) PÅ JULAFTEN!!!!!
temi & keli Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Som jeg skulle sagt det selv.. Du er nødt til å holde til "i samma hølet" som meg.. eller i alle fall i samme trakter )
temi & keli Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 ...og det er du jo, når jeg ser i profilen din.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå