Gå til innhold

Terror.....


Rosalille og sjarmtrollene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faktisk......jeg blir så skuffa....det har vært kaldt og rimfrost og snø i over en uke nå. I morgen på selveste julaften så er det meldt 5 varmegrader og regn her. MEN så kommer tirsdag og onsdag og så videre og da er det jammenimeg meldt kaldt igjen. Det er værre enn terror spør du meg...JEG VIL HA SNØ (iallefall frost) PÅ JULAFTEN!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som jeg skulle sagt det selv.. Du er nødt til å holde til "i samma hølet" som meg.. eller i alle fall i samme trakter :o)

Skrevet

...og det er du jo, når jeg ser i profilen din.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...