Mai-baby '08 + en til! Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 For et par dager siden sviktet plutselig bena under meg. Føltes som om jeg skulle falle, men tok meg i det. Gjør litt vondt i bekkenet av og til. Men er ikke veldig plagsomt. Er dette normalt? Er 13+5 i dag. Litt engstlig for at dette kan være starten på bekkenløsning... Noen med erfaring? Eller som har hatt liknende "plager"?
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Jeg hadde ikke bekkenløsning av en slik art,men folk får jo forskjellige symptomer på bekkenløsning. Kan jo kanskje være bekkenlåsning,der har jeg ingen erfaringer... Jeg pleier å beskrive følelsen da jeg hadde BL som om at hvis noen sparker deg i skrittet med klogger på. Det var min smerte. Men den kan sitte forskjellige steder i rygg,bekken,lår etc...Og føles forskjellig. Ikke bekymre deg. Vær heller litt føre var, gjør bekkenbunns (knipe)øvelser og gå passelig mye,men ikke for mye...Og ta pauser i hverdagen Lykke til, håper dette bare var en "greie" og ikke begynnende BL... Har opplevd at beina forsvant under meg en gang, men var da ikke gravid. Det har kun skjedd en gang,aner ikke hva det var, men heldigvis,var på vei nedover en trapp,- fikk jeg tak i rekkverket og reddet meg. Skummelt...!
Fru.Antonsen Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 Når bekkenet og bæremusklene er overbelastet eller bare slitne kan symptomene på bekkenløsning slå fult ut. Jeg er ikke sikker på når det begynte på meg men jeg har hatt gode dager med minimale plager og alt annet enn gode dager med maksimale plager. En ting som har hjulpet meg en del de vonde dagene er badekar å bare slappe av i varmt vann der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå