Patetica fåkksi Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Skiver her i stedet for ikke aa ödelegge traaden for hun med den dyre kaapa. Jeg bor i Málaga ("Solkysten") men ikke i byen, langt utpaa bondelandet. Höres ut som om unga dine er som meg, som ogsaa sliter med sövnen naa för jul. Hvor mange smaa har du??
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Jøss. Jeg har tre små, så her koker det hver dag:)Herlig:) Dette er minsta sin første jul, så ho skjønner ikke så masse av det pakkehysteriet, men de to eldste er der. Når vi dreiv på å snakka om gaver og sånn nå i kveld, fikk jeg en aldri så liten flach-back til da jeg var liten og hadde problemer med å sove når det nærmet seg jul:)
Patetica fåkksi Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2007 Jeg skulle önske jeg var i Norge i jula, for det er liksom ikke jul her. Veldig overfladisk jul med sinnsykt pynt osv, som jeg sa, men jeg deler ikke helt fölelsen. Men i aar er vi hvertfall tre, til naa har vi vaert to. Pga jobben og butikkene vaare har vi ikke sjans til aa reise vekk i jula.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 Nå er det snø her og:) Skikkelig jul! Så du kan rett og slett ikke reise hjem en gang?.......men om noen år så kan det jo hende at dere klarer å bryte opp, og flytte hjem til Norge:)
Patetica fåkksi Skrevet 24. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. desember 2007 Jeg kan reise hjem, men ikke jula. Eller, jeg KAN reise hjem i jula om jeg vil la butikkene m/ ansatte seile sin egen sjö naar det er mest potensiale for mye salg. Det er fullt mulg at v reiser herfra (flytter) om noen aar, men hvor til gjenstaar aa se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå