noche Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 spesielt i ansiktet halsen. trodde ik det var mulig!!!! hva skal jeg gjøre? svir og er knall rødt. please råd!
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Går det an?! Jeg tror heller du har en allergisk reaksjon på det. Vask av med mild såpe og kast deg over en av kremene til poden, det bør lindre! Ikke noe parfymert,helst noe med aloevera!
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 Du er ikke solbrent, men du reagerer tydeligvis på noen stoffer i disse serviettene. Vask ansiktet i kun vann, smør med aloe vera eller noe annet mild og avkjølende.
nickoline og supermann Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 solbrent er du nok ikke, men du har nok en alergisk reaksjon. Jeg får også det av noen. Dessuten kan jeg kun gjøre det en gang i blant med de jeg tåler. Tar jeg et lag dagen etter får jeg alltid en reaksjon!!! spesielt på halsen!
noche Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. desember 2007 dytt blir verre og verre jo.auuuu
jordbærsjokolade Skrevet 23. desember 2007 #6 Skrevet 23. desember 2007 Dra på apoteket og kjøp en hydrokortisonkrem for ansiktet. Ikke bra å bruke lenge men lindrer veldig!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 23. desember 2007 #7 Skrevet 23. desember 2007 Skyld av så godt du kan og smør deg med aloe vera, det hjelper mot ALT! Uff, høres ikke noe særlig ut..
snartmammapåny Skrevet 23. desember 2007 #8 Skrevet 23. desember 2007 Du er nok alergisk ja:( Bruk krem med kortison så vil nok det ta knekken på utslettet. Jo sterkere krem jo kjappere behandlingstid. Ikke noe kjekt å gå rundt som en tomat i jula...
tre små... Skrevet 23. desember 2007 #9 Skrevet 23. desember 2007 huff da.. er nok allergisk reaksjon ja. jeg reagerer selv på det.. smørte meg i ansiktet og ble rød og masse prikker pluss hele ansiktet hovna opp... så skikkelig ille ut.. så hoven rundt øynene at øya nesten forsvant.. gikk nesten helt over etter 2 dager da.. får håpe det går fort over på deg også. mulig du kan smøre noe på som kan hjelpe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå