Gå til innhold

Da ringer vi julen inn....


Anbefalte innlegg

Skrevet

....med ett fungerende øye, og ett fungerende ben.

 

God jul til meg :o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, høres bra ut:) God jul til deg, enøyede banditt på trefot:)

Skrevet

Hehe, klikka meg inn på profilen din...ikke bare er du en utrolig flott dame, men for en blogg!!!!!Og så godt skrevet!

Skrevet

Dame eller jente.....en flott kvinne kanskje:)

Skrevet

Du har ikke lest hele bloggen min?!?

 

Hehehe, du er søt! Vel, takk for det :)

Skrevet

Børdi:

 

TAKK!!!! Fedeste kallenavnet, jeg har virkelig lett etter mitt virke her inne.Du får backe meg opp når jeg kommer med sjøroverholdninger og ingen skjønner noenting!

 

God jul ;)

Skrevet

Ikke hele nei, men ble revet med i starten, og det holdt:)

Skrevet

Du visste at jeg skulle ende opp haltende og enøyd i jula??? ;o)

Skrevet

Eeeehhh....nå har du mista meg. *rødme*

Hva har du sagt om bloggen min?

Skrevet

jeg skrev at jeg syns det var trist at den var død

følger du ikke med?

Skrevet

Nej, det har jeg ikke lagret :o)

 

Skal gi deg beskjed om den våkner igjen!

Skrevet

angelmya er ei veldig pen jente, ingen tvil om det vøtt

 

men hun pene er ei annen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...