(S)TinkerBelle <3 Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 burde faen meg boikotte disse sidene i noen uker, men det hjelper jo lite om bare jeg gjør det.. sukk. Sprøtt at det ligger innlegg ute på kranglesiden om seksuelle tilnærmelser på sine egen unge og masse annet rart som ikke får noe oppmerksomhet av jordmor siri eller andre. noen burde gjøre media oppmerksom på dette...
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Media er blitt kontaktet flere ganger men de er visst like lite intressert som de som drifter disse sidene...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2007 ... helt sprøtt.. for gud hvor interesserte vg og dagbladet ble i saken om maja på lsk-forumet.. da hun diktet opp både samboer, barn og sin egen død!!!
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 Tillab, det er vel ikke så lenge siden vi sendte inn 1000-tipset til VG? Tre-fire uker siden. Har ikke sett noe. Kanskje vi skal prøve på nytt?
nickoline og supermann Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 Tusentipset ja... ha ha!!! Ja, burde vært førstesidestoff noe av dette her! Synd det noen som ødelgger her inne. De har nok reist på juleferie. Den seksuelle greia tror jeg er tøv, men det gjør det jo ikke noe mindre sykt!
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #6 Skrevet 22. desember 2007 Ja, er noen uker nå. Hmmm, kanskje dersom alle engasjerte dibbere kaster seg over VGs 1000 tips og oversvømmer dem med post frem til de skriver om oss?! Hehe...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. desember 2007 kan godt være tøv, men det trenger ikke ligge der alikevel!!!! dessuten er ikke jeg den som henger meg opp i blunt og ærlige meninger, eller litt kjeft og dritt-slenging..men faen da..det får da være grenser. på andre forum blir du utestengt for mye mindre forseelser enn her inne, og du får jo faen ikke kontakt med noen her ang misbruk av siden. sprøtt. glad jeg ikke er betalende medlem her altså!! og at annonsørene vil ha navnet sitt knyttet opp mot dib med alt dette er jo helt utrolig!!!
wirre;o) Skrevet 23. desember 2007 #8 Skrevet 23. desember 2007 jeg har iallefall fått respons fra moderator før. Jeg har nå sendt en mail om at de kanskje bør ta en titt på kranglesiden. Så får vi se hva som skjer. At de ikke gjør noe nå, sånn klokka 01.00, det forstår jeg jo...
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #9 Skrevet 23. desember 2007 Det er faktisk på grensen til latterlig at vi fortsetter å være her! Har prøvd å få med meg noen inn på Nb (nybaktmamma) isteden, men er jo ingen som gidder *buhu* "savner" jo damene her inne når jeg bare er på nm, men hadde alle flyttet over så hadde jeg sluttet å dibbe på dagen.. Husker det var ei som tok kontakt med f og b eller noe når noen skrev masse stygt om Talie på krangle, husker jeg syntes det var veldig snilt og støttende gjort, men det kom jo ingen vei da *sukk*
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 23. desember 2007 ta en titt på ris og ros siden wirre så ser du hvor lenge det er siden de har gjort noe...
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 23. desember 2007 #11 Skrevet 23. desember 2007 Helt ærlig så synest jeg at sånne innlegg skal tas alvorlig. Skal ikke forekomme på noen nettforum. Hadde det blitt slengt inn på et pedo-forum, hadde det blitt fortgang på saken rimelig kjapt...(finnes ikke noen pedoforum (håper jeg), men helt satt på spissen). Så hvorfor skal det liksom ligge å bølge seg mellom dibbere her?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 23. desember 2007 ja, jeg tror det er snart så jeg flytte rut av disse siden og inn på nb jeg også! for det første er det egentlig et mye bedre forum-opplegg der, og tydligvis har de modrator også!! ..som du sier da, så blir det jo kjedelig om man savner dib-damene... men ærlig talt da..hvor lenge skal man liksom finne seg i at det ikke blir gjort noe her.
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #13 Skrevet 23. desember 2007 Det er jo dessverre slik at det i perioder går 14 dagers tid mellom hver gang de finner det for godt å svinse innom her. De skylder på sykdom og ferier. Men hadde noen jeg jobbet med vært så mye syk og på ferie hadde vedkommende pent måtte funnet seg en annen stillig, og noen som faktisk er tilstede, feks en innleid vikar, hadde fått gjøre den jobben som var prekær at ble gjort. For det å moderere norges største nettsted for småbarnsmødre er ingen dans på roser, det er heller ikke en "stikk innom når det passer" jobb. Det er en 24 timer i døgnet jobb! Og det er noe av årsaken til at vi også blir irriterte. Vi skjønner jo at det er vanskelig å ha noen som skal sitte her og blomstre kveld og natt, men dagtid er en annen sak...
wirre;o) Skrevet 23. desember 2007 #14 Skrevet 23. desember 2007 forsøkte å finne ett nettpolti, men finner ikke noen link til ett sted å rapportere det..
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 23. desember 2007 #15 Skrevet 23. desember 2007 Jeg er en 1000-tipset venn.....selv om jeg ikke får noen respons:) Nå sendte jeg et nytt tips med linker til upassende innlegg.....og moderators fravær.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #16 Skrevet 23. desember 2007 ja, dagtid og svare på oppfordringer fra brukerene!! det er det minste en kan forlange! er jo mange av oss som er her mye og kunne tatt litt av dritt-jobben men det virker ærlig talt som om jordmor siri og den ene moderatoren er bestevenniner som enten er syke samtidig eller har ferie samtidig.. sprøtt!! er jo bare å sette inn et par moderatorer, og kanskje gi dem en liten oppmerksomhet som gratis gullsmokken medlem eller foreldre og barn abonement.. er jo ikke all verden folk tar seg "betalt" for å gjøre sånne jobber da.
wirre;o) Skrevet 23. desember 2007 #17 Skrevet 23. desember 2007 hva med å sende mail med link til annonsørene på sidene her? Hadde det vært mitt firma og jeg hadde fått vite at nettstedet er så useriøse aktører ville jeg nok ha ringt og hørt hva de bruker reklamepengene til og hva slags profil de egentlig har. Tviler på at Libero, StarTour, Natusan eller Tine vil assosieres med slik søppel!
mayaya Skrevet 23. desember 2007 #19 Skrevet 23. desember 2007 Hva om vi går sammen, skriver en konstruktiv tekst og får "alle" dibberne til å massesende både til annonsører og presse? Jeg er iallefall rimelig oppgitt over hvor lang tid det tar her inne...! Jeg mistet min anonymitet her inne pga en feil, og sendte straks mail til moderator om det. Sist jeg sjekket lå det aktuelle innlegget fremdeles ute. Null svar. Det er bare for dårlig!
wirre;o) Skrevet 23. desember 2007 #20 Skrevet 23. desember 2007 I'm in! Men jeg er ikke veldig dyktig til å formulere meg skriftlig. Dersom noen lager en god tekst og sender meg den på PM skal jeg bidra jeg. Min julegave til oss som prøver å være bittelitt normale her inne.
mayaya Skrevet 23. desember 2007 #21 Skrevet 23. desember 2007 Hvorfor ikke legge den ut på alle forum, med mailadresser til aktuelle mottakere? Ikke akkurat som det skulle bli slettet av modde... muhahhaha
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 23. desember 2007 #22 Skrevet 23. desember 2007 Jepp, men moderator er jo totalt fraværende på denne siden...er jo ofte d blir lagt ut personopplysninger om folk etc etc, og de blir liggende der i evigheter...hva er vitsen m regler på denne siden, når d ikke er noen til å holde orden på at folk faktisk følger disse reglene?? D beste de igrunnen kunne gjort, er å fjerne anonymknappen TOTALT fra alle forum...da hadde d kanskje gått an å være her inne...sjelden man ser noen m nick komme m et personangrep forresten, er stort sett alltid anonyme som kommer m de verste innleggene... Tips til moderator kanskje?? Jobben deres hadde i allefall blitt mye lettere...
Økologisk_knekkebrød Skrevet 23. desember 2007 #23 Skrevet 23. desember 2007 http://www.politi.no/portal/page?_pageid=34,49015&_dad=portal&_schema=PORTAL
Pixie Power Skrevet 23. desember 2007 #24 Skrevet 23. desember 2007 Er en grunn til at jeg tar laaange pauser herfra innimellom, hehe Dib har faktisk vært nevnt i media (se og hør, her og nå og veg eller dagbladet) i forbindelse med kjendiser som man påstår å ha hatt sex med. Muligens også den nakenbildesaken. Moderator "virket" til en viss grad for ca ett år siden, da ble det slettet et par innlegg som jeg rapporterte. Utrolig, men sant ;-)
Pixie Power Skrevet 23. desember 2007 #25 Skrevet 23. desember 2007 aner ikke hva "veg" er, men VG er avisen jeg mente, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå