JANUAR GLEDE Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Jeg sitter her og skjeder livet av meg:( gubben har godt til jule bord sammen med en gammel studie venner både kompisser og venninner er med. De skal spise god mat drikke seg i gjæl og gud vet hva mer. Jeg var veldig misfornøyd da han gikk, dette fordi jeg har så mye kynnere og jeg er redd å få rier når jeg er alene med to små unger. Men det er nokk viktig for ham å treffe disse vennenne enn å være sammen med meg. Jeg sitter her en lørdags kveld, bekkenløsning, halse brann og sterke kynnere ikke særlig gøy nei!=( ergelig! Hva med dere fortell meg litt om deres lørdags kveld håper den er bedre enn min:)
duracellmamma Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 haha, er alene med to i magen, uten mann med en konfekteske foran pcen på senga....
Marit82 Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 Vel,.... Samboeren min er på spilling , ungene hans er her , samt mamman og søstra mi. Pappa kommer i morgen. Søstra mi og dattra hans er ute å er privat sjåfører , lillegutt og mamman min har lagt seg , og jeg sitter å nyter stillheten , etter en lang dag med shopping og julegavepakking , pizza baking , osv osv...... sliiiiiiiiiiiiiten!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 begynte julevasken.. endte med krangel.. jeg dro å leverte noen julegaver og nå da jeg kom hjem var det tomt hus.. regner med han har dratt ut på "fylla" med noen kamerater.. Fin,fiiiin start på jula gitt!! 2 mndr til ul termin. Begynner å lre på om det er sån forholdet vårt ska bli fremover.. bare gått nedover ihvertfall, ikno kjærster elr NOE på maange mndr. Itillegg jobber han borte hele uka og jeg går hjemme aleine sjukemldt, døgnet rundt. Begynner å tvile på hele babyplanene nå må jeg innrømme.. jiiiippiiii..
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 hmmm, føler ikke alene da he he:) før var lørdags kveld min favoritt tid, vi lagde altid pizza eller annet godmat, leide familie film å satt foran tven. Kjempe koselig, etter på åpnet vi en flaske vin og koste oss alene etter at ungene har lagt seg ellers hadde vi avtale meg gode venner og vi ordnet barne vakt og gikk ut etter at vi hadde lagt ungene. Nå lever vi hver vår planet, han legger seg tidlig og jeg sitter foran tven eller pcen eller omvendt. Jeg vet ikke hva som har skjedd, begge gjør vårt beste for å glede barna men vi har ikke like mye intresse for hverandre. Merkelig hva?
JANUAR GLEDE Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. desember 2007 Ja det sier jeg og fin start på julefeiringen, men vet du hva vi har to barn til så jeg tror jeg kommer til gjøre alt jeg kan for at det skal bli en hyggelig jul for dem og:) Men jeg skulle han ikke forlot meg i denne tilstanden, jeg tror ikke jeg ville ha gjort det mot ham=(
JANUAR GLEDE Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. desember 2007 Hei kikke, er du alene mor eller er han på fylla? Kos deg med sjokkolade;)
JANUAR GLEDE Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. desember 2007 Hei Marit82, det høres ut som om jule bjellen har alerede ringt i stuen din;) Så koselig at alle dine kjære er i nærheten, missunner deg:( Både min mor og mine søsken er langt borte, og vi har nå flyettet til Bergen med begrenset netthverk, til jul blir vi alene, orket ikke reise til mange hundre km. Gul jul og kos deg stillheten;)
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2007 #9 Skrevet 23. desember 2007 Har vært på julebord:) uten alkohol vel og merke:)
melkekua™ Skrevet 23. desember 2007 #10 Skrevet 23. desember 2007 Prøver å komme meg etter en skikkelig forkjølelse, skikkelig snylta. Håper at smaksløkene virker bedre imorgen enn de har gjort idag. Frøkna er på bedringens vei hun også, vært syk i en uke nå, går fortsatt på antibiotika, men nå ser vi lys i tunnelen. Gubben har feber idag, så her kan du si at det har gått på rundgang ( Forhåpentligvis er vi alle bedre imorgen. Så det vi skal gjøre ikveld er å pleie oss selv. Ikke mye annet å gjøre. Godt at alle gaver er kjøpt og pakket inn.
JANUAR GLEDE Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 23. desember 2007 Hei emblamamma! Det var da litt av en pasient gruppe:) Godt på et måte, at alle får på engang da kan dere jo bli ferdig med alt på engang, håper dere er bedre imorgen og kan glede den lillle! Lag til hverandre deilige urte te og ta varme bad og kanskje litt massage med velduftende uljer;) Det som er godt med slike plagsomme sykdommer er jo at vi bremser opp alt annet og begynner å fokuserer på oss, ikke alle er flinke til det men noen gjør det og det er velfortjent;) GOD BEDRING OG GOD JUL, OG GODT NYTT ÅR=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå