Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 for eksempel uvaner han har som du skulle ønske han hadde sluttet med? Ingen er perfekte, så hva er man villige til å "overse"?
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 At han snorker fælt innimellom, slenger sokkene under bordet imens han ser på tv før han legger seg. henger fra seg arbeidsklærene på stolen som hører til spisebordet før han dusjer... sikkert flere ting, men dette var noe av det jeg kom på. Du skulle nok heller spurt hva som irriterer han ved meg;-)
Delirium Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 Når jeg ber han om noe så sier han ja til å gjøre det "snart" og at han alltid må spørre hvorfor han må gjøre det. At ikke før jeg bestemmer meg for å gjøre noe skal han ha oppmerksomhet, og at han kan bruke en hel dag å bare spille PS2, sitte på nett og røyke uten å gjøre NOE, for så å klage på at det er så rotete når jeg kommer hjem og at han ikke her spist. Men alt han har sagt han skal gjøre gjør han jo...tilslutt. Dessuten vil jo jeg noen ganger ha oppmerksomhet når det ikke passer han ,og han har ofte rydda og ordna + laget middag til jeg kommer hjem. Så det er egentlig helt greit for det meste.. Dessuten må han tåle meg når jeg er hormonell og forferdelig.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 Hmm....Snorkinga!!!Men ellers så er det ikke noe spess som irriterer...
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 Jeg irriterer meg grenseløst over at sambo tar som en selvfølge at jeg skal gjøre alt husarbeidet, enda vi begge to er i full jobb...hvorfor skal ikke han delta like mye???? Og så setter han så lite pris på det jeg gjør...her en dag sa han:"du er så flink til å rydde, men du er dårlig med klevask og det som hører med"!!!! Trodde jeg skulle dette av stolen...for det første gjør jeg så godt jeg kan...han gidder ikke engang å legge skittentøyet i vaskedunken...det ligger overalt i huset...og for det andre kan vel han legge sammen klær og legge dem i skapet likegodt som jeg????? HI
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #6 Skrevet 25. desember 2007 Han fiser om morgenen før vi står opp av sengen høye fiser, mens han sover. Og det er jævlig ekkelt. Har slått til han et par ganger, men det hjelper faen ikke. Egentlig litt rart siden han aldri fiser foran andre til vanlig. Og jævlig kjipt for meg.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #7 Skrevet 25. desember 2007 Ser det er noen som faktisk har "store" ting dem irriterer seg over ved mennene deres..Er det ingen som prater om ting som sliter?som deling av husarbeid eller ting i den duren??Lar dere det bare skure å gå slik at dere bare blir mer å mer irriterte??Hadde aldri akseptert å bli sittende med alt,mens han satt i god stolen å nøt tilværelsen!!!!
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #8 Skrevet 25. desember 2007 Hva med å å ta en skikkelig prat med sambo om det som plager deg istedefor å sitte her inne å sutre å klage??
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #9 Skrevet 25. desember 2007 til deg som skrev 23:28 25.12.2007 man kan ikke hjelpe for hva man gjør når man sover da.. er jo ikke noe han kan kontrolere da..
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #10 Skrevet 25. desember 2007 At han aldri kan lære seg å drikke med måte!!!
Amanda- Skrevet 26. desember 2007 #11 Skrevet 26. desember 2007 SNORKING!! er så #&/%&%¤&% lei det... hehe.. rett før eg bruker en steikepanne og slå han med.. uff.. ingenting hjelper.. men nå skal han til legen heldigvis...=)
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #12 Skrevet 26. desember 2007 Han spiser sine egne snørbuser!
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #13 Skrevet 26. desember 2007 Egentlig minimalt jeg irriterer meg over hos han, men når jeg er et skikkelig pms-monster så er snorkingen en smule irriterende :-P
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #14 Skrevet 26. desember 2007 aksepterer at jeg tar alt husarbeid ( har vaskehjelp annen hver uke men det må jo gjøres litt imelom det også). har derimot stooore problemer med at han forsøker lure seg unna regninger og at han bruker all sin fritid på hobby og kun har surhet og kjftigng igjen til meg - hadde vært godt med støtte nå som vi snart blir tre- men han har ikke tid for han har dyr å ta ansvar for ..... fy f.... det er viktigere enn meg og den lille i magen !
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #15 Skrevet 26. desember 2007 He he han synger konstant, hele tiden, hele dagen... Tror han gjør det ubevisst..
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #16 Skrevet 26. desember 2007 Du bør vel kanskje ha et oppgjør med han. Greit typen min fiser når han sover, det er ekstremt plagsomt fordi jeg våkner av det og fordi det ikke er hans feil (men dette gjelder vel de som irriterer seg over snorking også). Men kjæresten min er en god mann. Han lager middag til meg hver eneste dag (han er kokk og jeg er helt elendig på kjøkkenet) og når vi skal rydde gjør vi det sammen. Hvis han hadde prøvd å snike seg unna regninger når det var jeg som gjorde alt husarbeidet, hadde jeg sittet meg på ræven og nektet å røre ett eneste støvfnugg. Det er utrolig respektløst mot deg. Håper han kjerper seg etterhvert for din del!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #17 Skrevet 28. desember 2007 At han sier til alle kompisene sine at det er røykeforbud inne når jeg er på besøk, for siden å røyke opp minimum en 20-pakning om dagen, når de ikke er tilstede.. Mens jeg sitter der.. Har sagt fra mange ganger, men han har fått en sånn "lur" idè om at jeg liksom ikke drar i meg røyken om vi sitter i hver vår sofa.. Dust altså.. Spesielt irriterende siden han klaget sånn på at jeg røyka de første 4 mnd..
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #18 Skrevet 28. desember 2007 Akkurat nå er det at han ødela dusjen når han svimte av inatt.. Skikkelig teit å være irritert for, men han kunne sagt ifra før han sto opp, så hadde han ikke vært alene, og jeg kunne hindret at han falt så hardt. Teit å bli sint fordi mannen er syk liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå