Gå til innhold

Snakk om service.


Verdens peneste gutter er mine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestillte is fra isbilen gjennom internett for nesten 2 uker siden på mandagen, de var her samme ettermiddag men da var jeg ikke hjemme. En dame fra isbilen ringte meg da å lurte på om jeg fremdelles var interessert i is, jeg sa at det var jeg, hun avtalte å møte meg i dag på kiwi. I kveld ringte det en mann fra isbilen da sto han faktisk rett utenfor huset her, jeg trengte bare å gå ut å hente isen. Snakk om service. Og så blid og hyggelig som han var enda kl var 21 en lørdagskveld.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høyres nesten ut som sjåførene på isbilen som kjører her det. :-) Sååå serviceinnstilte og hjelpsomme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...