Verdens peneste gutter er mine Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Jeg bestillte is fra isbilen gjennom internett for nesten 2 uker siden på mandagen, de var her samme ettermiddag men da var jeg ikke hjemme. En dame fra isbilen ringte meg da å lurte på om jeg fremdelles var interessert i is, jeg sa at det var jeg, hun avtalte å møte meg i dag på kiwi. I kveld ringte det en mann fra isbilen da sto han faktisk rett utenfor huset her, jeg trengte bare å gå ut å hente isen. Snakk om service. Og så blid og hyggelig som han var enda kl var 21 en lørdagskveld.
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 Høyres nesten ut som sjåførene på isbilen som kjører her det. :-) Sååå serviceinnstilte og hjelpsomme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå