Nurket termin 5.9 Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Hei Jeg har testet idag tidlig. 2 ganger og begge gangene kunne jeg skimte en veldig svak skyggestrek, Jeg la fra meg testen og tenkte at jeg stirret frem en positiv strek og at jeg kun inbilte meg det. MEN nå ser jeg på begge testene og : det er to små rosa streker der. IKKE skygge streker. HVA betyr det: er jeg gravid? Har noen opplevd liknende? Begge testene ble rosa...
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Samme her. Svake streker i går, måtte be mannen tolke for jeg så meg blind. Eneste løsningen for meg var en cb digital.
Nurket termin 5.9 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2007 Men var du gravid?
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 Ja, i følge den digitale så er jeg det. Men jammen slår ikke billitestene ut bedre enn vanlig cb.
Giinaღ Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 Jepp, tror det er vanlig at hvis du teser tidlig og du har har lite Hcg i blodet så vil en svak strek komme til syne. OM du er gravid (noe du sikkert er ) kommer nok en sterkere strek til syne snart Jeg opplevde iallefall det samme når jeg var gravid. Testet med veldig svak strek 3 dager før iKM. Denne ble sterkere og sterkere for hver dag. GRATTIS tipper du er gravid!!!!
Nurket termin 5.9 Skrevet 24. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. desember 2007 Takk for det ! Jeg er ganske sikker på at jeg er gravid. 5 tester kan jo ikke ta feil ha ha. Og de blir bare sterkere og sterkere. Jeg hadde et lager liggende her skjønner dere. Og de går snart ut på dato - så da var det bare å bruke de. MEn jeg fikk t.o.m mannen min til å teste seg selv også - og da så vi at han ikke fikk noe utslag på testene...(Man blir jo litt redd for at det er ønsketenkning og ikke reelle striper)Så da skjønte jeg at det var noe på gang. God jul alle sammen, håper det er mange som får positive striper i julen.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 24. desember 2007 #7 Skrevet 24. desember 2007 Hehe. Ser for meg trynet på mannen om hans test ble positiv. Hehe. Mine streker blir ikke sterkere, de kommer fram lenge etter at de skal. Så irriterende. Men må jo stole på den digitale, og håper at mensen holder seg borte. God jul, og kos deg med hemmeligheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå