kua kalva,drektig igjen Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 er gravid,men i dag har jeg ikke vært kvalm,ikke trett å bare litt ømme pupper?? det er vell ikke noe galt? bruker jo å være møkkdårlig..... er redd nå
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Det er vanlig å få en pause i ny og ne. Det kommer nok tilbake om du ikke har passert 12-13 uker. Bare prøv å slappe av:)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2007 satser på at det kommer tilbake i morgen da,blir jo vettskremt av dette
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 Hadde det akkurat sånn selv... Selv om kvalmen sugde all livskraft ut av meg, ble jeg lei meg og redd da den forsvant - tenkte "å nei, nå har jeg mistet igjen" (har mistet tre ganger før). Men etterhvert som jeg skjønte at babyen ikke hadde tenkt seg noe sted gikk det bedre. Symptomene kan jo svinge veldig, i alle fall gjorde de det til meg i begynnelsen. Virkelig en fysisk og emosjonell berg-og-dalbane.... Prøv å puste med magen, og tenk at nurket i magen helt sikkert har det bra; det du opplever nå er helt normalt! Alle gode tanker til dere=)
Lillegull2008&2010 Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 åååhh... jeg husker jeg hadde sånne dager i begynnelsen.. panikk for at noe var galt hver gang jeg ikke merket noe, så det er nok heeeelt normalt jeg hadde flere sånne dager, samboer minnet meg på de dagene for ikke så lenge siden. Har fortrengt de, for de var virkelig ille. Men jeg har nå 47 dager ogjen, og her er det masse liv Lykke til, alt går så fint så
kaja & Andreas Skrevet 23. desember 2007 #6 Skrevet 23. desember 2007 Sånn er det med oss gravide. er vi kvalme så er "det" noe vi bekymrer oss over. er vi ikke kvalme så bekymrer vi oss enda mer. jeg må bare le litt av det. håper ikke du bekymrer deg får mye da klem
kua kalva,drektig igjen Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. desember 2007 hehe ja er bare sånn det er:p har i alle fall spydd i dag,men er ikke kvalm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå