Inga Bling Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Mitt kosta 200 og det er knusefint.
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 Varierer fra sted til sted. Når jeg solgte var prisene sånn: Vanlig gran - 140 kroner pr meter Furu, sitka, omorica - 120 kroner per meter Edelgran - 225 kroner pr meter Fjelledelgran - 275 kroner per meter
Mrs. Bouquet Skrevet 22. desember 2007 #6 Skrevet 22. desember 2007 Noen steder selges de til 150 kr, andre steder 300 kr. Edelgran er dyrere, vi betalte 300 kr for vårt edelgran. (S)Tinkerbelle pleide å betale rundt 600 kr for sitt tre, for hun må ha et tre som stammen ikke synes på. Ja, så med andre ord det kommer ann på.....
solstråle69 Skrevet 22. desember 2007 #7 Skrevet 22. desember 2007 Betalte kr. 450 for vår edelgran - stort og fint, helt opp til taket. :-)
sveis Skrevet 22. desember 2007 #9 Skrevet 22. desember 2007 Betalte 450 for edelgrana vår. Når til taket.
* 5 om dagen * Skrevet 23. desember 2007 #10 Skrevet 23. desember 2007 vi betalte 590 kr?? tror det må være feil pris men...orker ikke pese med det... er drit lei hele treet, kasta det ut på verandaen, for det var så innmari stygt....jeg ble irritert bare jeg så på det. Og dryssa det så. at det var nåler over hele huset her, bare vedå prøveå få det på plass.... var ikke stygt når vi kjøpte det men.... har et fint edeltre nå da...ferdig pynta.
Torpekjærringa Skrevet 23. desember 2007 #11 Skrevet 23. desember 2007 Holdt på å dette i bakken når selgeren sa 500,- kr . .... men treet er akkurat sånn som jeg vil ha....litt disneyaktig ;o) perfekt høyde&bredde.Edelgran ) meeeeen litt i dyreste laget syns jeg !
prekæs Skrevet 23. desember 2007 #12 Skrevet 23. desember 2007 Mitt tre kostet 250 og da bar selgeren det hjem for meg. Som han pleier. En usedvanlig fin gran. Vanlig gran, selvfølgelig.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 23. desember 2007 #13 Skrevet 23. desember 2007 Vårt var gratis hentet det på hytta i går =0)
Mamman til AM&JS Skrevet 23. desember 2007 #14 Skrevet 23. desember 2007 Edelgrana vår kostet 400 kr..
Gjest thricane Skrevet 23. desember 2007 #15 Skrevet 23. desember 2007 vi betalte 300 for et middels stort tre, edelgran..
Mammaaaaaa Skrevet 23. desember 2007 #16 Skrevet 23. desember 2007 Vårt kosta 300 og er sinnsykt fint! :-)
engajente Skrevet 23. desember 2007 #17 Skrevet 23. desember 2007 betale 99 kr på plantasjen for vårt, gran på ca 150 cm
aanonym Skrevet 23. desember 2007 #18 Skrevet 23. desember 2007 400,-. Nydelig edelgran, levert på døra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå