Gjest Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Vi har ekte,finnes ikke noe annet alternativ her i huset
Mrs. Bouquet Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Jepp, men til hverdags har vi plastikk, Hehe=)
NoDoubt Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 Plastic fantastic:-) Finnes ikke noe annet alternativ her i huset;D
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 Vi har så liten plass så det har vi ikke, men så fort vi finner oss noe større skal vi også ha det. Det er så lite julete her nå synes jeg...Godt vi er hos noen med tre (og plass:) ) på julaften:)
Mille** Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 Vi har plast, alternativet her hadde vært å kasta ut gubben, han er allergisk. Så egentlig har vi ikke annet valg da, bortsett fra å droppe juletre i det hele og det store, og det går jo ikke!! ;o)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 22. desember 2007 #6 Skrevet 22. desember 2007 Her drar vi frem juletreet fra i fjor.. Altså ikke ekte.. hehe.. Den dagen vi skal være hjemme i julen kjøper vi ekte.. =) Mannen jobber til julaften på dagen.., så jeg og mini skal pynte treet i morgen.. Se om julestemningen kan komme og ta meg.. hehe.. =)
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #7 Skrevet 22. desember 2007 Her har vi plastikk- fordi vi har astmatiskere i hus... Skulle gjerne ha tatt ungene med i skogen og hogget tre, men den ene julen vi hadde skikkelig juletre, endte det med sykehusinnleggelse... Men mer sjarmerende med ekte tre, ja...
Stjerne37 Skrevet 22. desember 2007 #8 Skrevet 22. desember 2007 Kunn ekte vare her i huset ,ellers hadde jeg latt være,hvis ikke gubben eller ungen var allergiske da.
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 22. desember 2007 #9 Skrevet 22. desember 2007 Mannen vil ha plastikk, men jeg får viljen min og her er det ekte edelgran... ingen jul uten ekte tre
nickoline og supermann Skrevet 22. desember 2007 #10 Skrevet 22. desember 2007 Jupp. Hogget i skogen til noen venner av foreldrene mine. Står her ferdigpyntet og lukter så godt. Det som er så fint er at det ikke er hormonsprøytet og ser ut som et normalt tre!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 22. desember 2007 #11 Skrevet 22. desember 2007 plastikk ja, for første gang! og aldri har jeg vært så fornøyd med juletreet mitt... helt perfekt. også humrer jeg litt for meg selv over alle de dårlig pynta juletrærne som mangler masse greiner som jeg kommer til å se i jula. da skal jeg gå hjem og tilbe treet mitt etterpå. og her er ingen allergiske!!
*Kleopatra Skrevet 22. desember 2007 #12 Skrevet 22. desember 2007 Ekte edelgran ja, og guri så lekkert! Høyt og jevnt:)
selfangerkjerringa Skrevet 22. desember 2007 #13 Skrevet 22. desember 2007 Kjøpte feik et år vi skulle være borte nesten hele jula, men jeg VILLE ha tre åkke som... et ekte ville jo daua... hehe... og siden har vi liksom bare beholdt det... i år er det i tillegg utrolig praktisk, siden Minimais er en tornado og jeg gidder ikke plukke barnåler ut av kjeften hennes hele jula.
jordbær mathilda Skrevet 22. desember 2007 #14 Skrevet 22. desember 2007 Jentene og gubben hoggde det i går, nå er det pyntet( på grensen mye pynt ser jeg, men,men, jentene var suuuper fornøyde) så ekte vare her!!
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #15 Skrevet 22. desember 2007 Så lenge det ikke er helsemessige årsaker til det, så blir det ekte juletre her i huset. Og vi sverger til fjell-edelgran, fordi de ikke er så veldig vide og store. Hadde edelgran første året vi bodde her, men det var uten barn og bikkje.... Gud, så stor plass det tok!
mammaen til G & A Skrevet 23. desember 2007 #16 Skrevet 23. desember 2007 Vi har faktisk begge deler=) Nede i stua saa har vi ekte juletre som er voksent. Barna har faatt sitt eget mini tre som de har dekorert med all verdens glorete pynt. Men for min del saa er det ikke jul uten ekte tre. Den herlige lukten fra treet=)
Twig Skrevet 23. desember 2007 #17 Skrevet 23. desember 2007 ikke ekte.. jeg klør meg til blods av ekte
bever Skrevet 23. desember 2007 #18 Skrevet 23. desember 2007 I år har vi plasttre for første gang, til min manns glede og min fortvilelse. Men så langt er jeg faktisk fornøyd; vakkert, rett tre, veldig lite bøss, akkurat passe str. Så dette er nok vår nye tradisjon. (Og mannen går rundt og gliser fordi han fikk rett...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå