Gå til innhold

hvor ble symptomene mine av?


Anbefalte innlegg

Skrevet

er gravid,men i dag har jeg ikke vært kvalm,ikke trett å bare litt ømme pupper?? det er vell ikke noe galt?

bruker jo å være møkkdårlig.....

 

er redd nå:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du bare glemte å tenke på det?

Skrevet

nei,har tenkt på de i hele dag,siden jeg ikke spydde før jeg nådde å røre meg i morgest

Skrevet

dytt

Skrevet

Mine symptomer kommer og går i hvertfall :P

I det ene øyeblikket er jeg kjempekvalm og det neste frisk som en fisk...

Skrevet

å såååå godt å høre.

kan du være i fin form hele dagen?

Skrevet

Ja, noen dager er bedre enn andre:) Kommer veldig ann på nattesøvnen kvelden før;)

Skrevet

ok,sov jo veldig godt natt til i dag da

Skrevet

Kor langt er du på vei da? Mange opplever dette etter 3.-4. mnd. Plutselig er alt heilt topp!

 

Håper det er dette som har skjedd hos deg da, så du virkelig får nyte jula. :-D

Skrevet

ca 7-8 uker,er ikke helt sikker, termin dato er 11.08-2008

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...