kua kalva,drektig igjen Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 er gravid,men i dag har jeg ikke vært kvalm,ikke trett å bare litt ømme pupper?? det er vell ikke noe galt? bruker jo å være møkkdårlig..... er redd nå
Inga Bling Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Kanskje du bare glemte å tenke på det?
kua kalva,drektig igjen Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2007 nei,har tenkt på de i hele dag,siden jeg ikke spydde før jeg nådde å røre meg i morgest
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 Mine symptomer kommer og går i hvertfall I det ene øyeblikket er jeg kjempekvalm og det neste frisk som en fisk...
kua kalva,drektig igjen Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. desember 2007 å såååå godt å høre. kan du være i fin form hele dagen?
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 22. desember 2007 #7 Skrevet 22. desember 2007 Ja, noen dager er bedre enn andre:) Kommer veldig ann på nattesøvnen kvelden før;)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. desember 2007 ok,sov jo veldig godt natt til i dag da
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #9 Skrevet 22. desember 2007 Kor langt er du på vei da? Mange opplever dette etter 3.-4. mnd. Plutselig er alt heilt topp! Håper det er dette som har skjedd hos deg da, så du virkelig får nyte jula. :-D
kua kalva,drektig igjen Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 22. desember 2007 ca 7-8 uker,er ikke helt sikker, termin dato er 11.08-2008
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå