Loyloy Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 I dag har vi: Ferdigmalt spisestuen, Vasket halve huset(resten må vente til i morgen), vasket tre maskiner med tøy som har hopet seg opp, tatt inn juletreet, handlet inn for fire juledager (uten bil), pakket inn de siste gavene, ryddet opp i hvilke leker som er i stuen, feiet gården(mot ytterdøren altså) vannet blomster, ringt rundt til hele køben for å finne kålrabi (de sier mennesker ikke kan spise det, at det er grisemat) og nå sitter ejg endelig på rompa! Fytti... nå skjønner jeg endelig hva julestess er...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå