brummemamma- Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Dere som har barn: er det noen som har erfaring med å gi smukk/flaske tidlig? Min pjokk er bare 5 dager gammel og jeg føler meg som en elendig mor som er villig til å prøve dette hjelpemiddleet allerede. Jeg må gi tillegg, og det er så vanskelig med kopp, men er redd for å ødelegge ammeteknikken hans for ønsker jo at han får den melken jeg har
BarnNr.4 :) Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Den dagen jenta mi og jeg kom hjem igjen fra sykehuset, så tok hun smokken. Hun ammet veldig bra, og det var ingen problem:) Så om du vil prøve smokken så gjør det, så lenge ungen din ammer bra å alt det der:)
BlåklokkaVest Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 Jeg har puttet smokken på sykehuset med begge mine gutter, etter råd fra jordmødrene (stort sugebehov). "Hvis du har med deg smokk, så putt den nå. Hvis ikke blir du smokk selv" sa de. Når det gjelder flaske: Et tips kan jo være å kjøpe Nuke sine flasker. De har omtrent samme form som en vanlig smokk, og hvis du begynner med vanlig smokk og har flaske som ligner i formen, så får ikke den lille så mange ulike former å suge på. Min første måtte også ha tillegg tidlig, og nektet plent å ta andre flaskesmokker enn Nuke. Regner med det hadde med formen å gjøre. Siden han brukte smokk var han jo vant til den formen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå