Gå til innhold

mista lille spiren vår..

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk ekstreme menssmerter , så kom det en del blod og mange klumper...så da blir ikke Live storesøster likevel..ikke enda ihvertfall..

trist nå rett før jul men..var 8-9 uker på vei:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

off kondolere så masse;( ikke kjekt, samme skjedde med meg i januar, men ble gravid igjen uten mens mellom nå er tulle 9 uker;) men ikke kjekt me noe slikt før jul;(

Skrevet

Stakkars! Så fælt :((((( Stakkars deg... er alt jeg kan si, har ikke opplevd det selv...

Klem

Skrevet

hm, ser ut til at du har infunnet deg med dette, så det er vel kanskje dumt å si noe, men er du sikker da?? Jeg hadde to omganger med blødninger, den ene gangen klumper og greier, men i dag har vi ei nydelig lita snuppe, så ho klorte seg fast ho. Legen var også "enig " i at jeg sikkert hadde mista, og ble overrasket da prøvene viste at jeg fortsatt var gravid.

Sender deg i alle fall en trøste klem, og håper en ny spire snart sitter hvis det har gått galt denne gangen:)

Skrevet

veit ikke hva jeg har gjort galt heller, for gjorde det samme nå som med forrige svangerskap. men men..blir nok en stund før vi prøver på nytt. var ikke helt planlagt, men ville jo så klart ikke ta abort:)

er utrolig glad jeg har Live nå da, får noe annet å tenke på. også har vi jo heldigvis barn fra før.

håper bare det ikke skjer neste gang og.

ble overraska over hvor vondt det var, minnet litt om de smertene man har tidlig i fødselen. synes jeg da!

Skrevet

hm...ja er ganske sikker på at jeg har abortert. dette skjedde på torsdag, og jeg var ekstremt kvalm hver dag, men nå er kvalmen borte..

Skrevet

Jeg blødde også, mensmerter og klumper, rødt og senere brunt...

Har du vært hos legen?

Jeg ble sendt på ultralyd, der så det først ut som jeg hadde mistet, men neida etter nermere undersøkelser holdt han seg godt fast .

Han er i dag 10 mnd gammel :)

Skrevet

Men hvorfor sier du at "du ikke tror du har gjort noe galt"? Det er jo ikke din feil... Noen ganger er ikke fosteret levedyktig, og da ordner naturen det så fint med en spontanabort. Høres sikkert litt kynisk ut nå, det er ikke meningen. Har selv hatt to SA og vet at det er veldig trist, ihvertfall når man har innfunnet seg med tanken og begynt å glede seg... Ikke noe å gjøre med, men det er veldig trist! Ville bare si det og at det ikke er din feil, du har ikke gjort noe galt for at dette skulle skje!! :)

Skrevet

Det var skikkelig trist å lese!

Jeg er selv 8 uker på vei og det er mitt verste mareritt, selv om graviditeten kom brått på så gleder vi oss masse nå.

Har selv mistet 2 ganger tidligere så vet at det er skikkelig trist selv om man "bare" er kort på vei. Man legger mange planer og drømmer for framtiden selv på noen uker.

Du får kose deg masse med jenten din og vite at hun nok helt sikkert blir storesøster en dag. Masse klemmer til familien din og håper dere får en skikkelig fin jul likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...