Fruen i huset Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 I morgen skal vi pynte juletreet og vaske ferdig her. Gleder meg veldig til mandag - til å være sammen med familien, spise god mat, glede de andre med gaver - og bare det å ha fri og ha en hyggelig kveld. Ville bare ønske alle en riktig god, avslappende jul! Håper ingen har brukt for mye penger på julen, husk at vi skal leve i januar også ;o) Klem fra Miramis med en liten i magen )
BarnNr.4 :) Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 ååå så koslig at du kom med ett sånnt innlegg:) Gleder oss her også veldig til mandag, da hele familien er samlet! Ønsker deg og alle andre her inne en kjempefin jul og ett godt nyttår;) Klem og kos til dere alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå