Gå til innhold

GOD JUL, ALLE SAMMEN!


Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen skal vi pynte juletreet og vaske ferdig her. Gleder meg veldig til mandag - til å være sammen med familien, spise god mat, glede de andre med gaver - og bare det å ha fri og ha en hyggelig kveld.

 

Ville bare ønske alle en riktig god, avslappende jul! Håper ingen har brukt for mye penger på julen, husk at vi skal leve i januar også ;o)

 

Klem fra Miramis med en liten i magen :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå ;) så koslig at du kom med ett sånnt innlegg:)

Gleder oss her også veldig til mandag, da hele familien er samlet!

 

Ønsker deg og alle andre her inne en kjempefin jul og ett godt nyttår;)

Klem og kos til dere alle :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...