NoDoubt Skrevet 22. desember 2007 #8 Skrevet 22. desember 2007 Is-vann, eplemost, farris, julebrus, brus. Det man liker å drikke rett og slett:-)
*ale* Skrevet 22. desember 2007 #10 Skrevet 22. desember 2007 Cola eller rødbrus:) Alkoholfri jul her i huset ... Bortsett fra en liiiten kaffe Baileys etter at ungene har lagt seg...hehe..
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #11 Skrevet 22. desember 2007 Vel, jeg hadde tenkt å svare øl og akevitt, da.... Men svarer fremdeles øl, type hjemmebrygget alkoholfritt, barneøl, som en nevø av meg sier... :-)
blond Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 22. desember 2007 ..trodde du skulle foreslå kakao... hehe
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #13 Skrevet 22. desember 2007 Ugh... Nei takk! Kakao og ribbe tror jeg ikke blir no' godt, gitt. :-)
Adalis Skrevet 23. desember 2007 #16 Skrevet 23. desember 2007 Brus og mamma's hjemmebryggede øl! (Uten alkohol!) ) Jeg drikker også ofte vann, for da klarer jeg å spise mer mar!! Hehe... Blir så mett av brus, og det er det værste jeg vet når det er noe godt som står på bordet.
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 23. desember 2007 #19 Skrevet 23. desember 2007 Ingefærøl er standard på julaften her. Sammen med cola og ec dahls julebrus.
Tokatter_USA Skrevet 23. desember 2007 #20 Skrevet 23. desember 2007 Solo! Aldri annet enn Solo. Dessverre får jeg ikke Solo her, så jeg må nok drikke øl og akevitt. Sukk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå