Gå til innhold

Til ribbe drikker vi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Is-vann, eplemost, farris, julebrus, brus. Det man liker å drikke rett og slett:-)

Skrevet

Cola eller rødbrus:)

Alkoholfri jul her i huset ... Bortsett fra en liiiten kaffe Baileys etter at ungene har lagt seg...hehe..

Skrevet

Vel, jeg hadde tenkt å svare øl og akevitt, da....

 

Men svarer fremdeles øl, type hjemmebrygget alkoholfritt, barneøl, som en nevø av meg sier... :-)

 

Skrevet

..trodde du skulle foreslå kakao... hehe

Skrevet

Ugh... Nei takk! Kakao og ribbe tror jeg ikke blir no' godt, gitt. :-)

 

Skrevet

Brus og mamma's hjemmebryggede øl! (Uten alkohol!) :o)

Jeg drikker også ofte vann, for da klarer jeg å spise mer mar!! Hehe... Blir så mett av brus, og det er det værste jeg vet når det er noe godt som står på bordet.

Skrevet

Ingefærøl er standard på julaften her. Sammen med cola og ec dahls julebrus.

 

 

Skrevet

Solo! Aldri annet enn Solo. Dessverre får jeg ikke Solo her, så jeg må nok drikke øl og akevitt. Sukk.

Skrevet

Aas julebrus :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...