Gå til innhold

Hva er ditt favoritt-dib-nick?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er så mange flotte og morsomme nick her :) Hva er deres favoritter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kondis som en murstein

Hehe er så artig nick!

Skrevet

syns nå mannen din var fin jeg, Ka-ping, når du fødte. Han var innom BIM og kalte seg "ka-ping mannen"...

he he... syns den var fin, jeg.

Ellers gliser jeg når jeg ser ganske mange.. Mye bra fantasi(løs) ute og går!!

Skrevet

forresten trenger mammasaurus en plass på pallen. BRA nick, ass!

Skrevet

Lys våken

livmor

Brølende løve

...er noen gode nick

Skrevet

hehe, fine ka-ping-mannen var snill og la ut oppdateringer til bim-damene mens jeg trøkka ut Minimais :) På eget initiativ faktisk!

Personlig er jeg svak for den flatklemte kaviartubepuppen jeg da :D

Skrevet

Jeg er helt hektet på lupp og prompefisen jeg.. Får det ikke ut av hodet .. Hehe..

Skrevet

Hufsemor er bra når en vet hvorfor hun har det nicket... ;)

(Generelt synes jeg nemlig mamma/mor nickene er riktig kjedelige... Spesielt de med Prins eller prinsesse greier i ... Totalt fantasiløst...Unnskyld, mente ikke å brokke meg)

ellers er Kjiipe-Laila en klarfavoritt på nicksiden.

Skrevet

Noen nick er "koseligere" enn andre.

Synes det høres så hyggelig ut med nick som rufsetufsehesten, stripete ullsokk, lurifaksmamman og hufsemor.

Skrevet

Hotte charlotte

nedtråkka kaviartuber

brukte teposer

sug lut

ro dæ ned glanskvask på tjukka

Skrevet

VRÆÆÆL-- Loyloy!! Du disser ikke min nominerte Mammasaurus???

Den er jo knallbra!

Ellers er jeg enig- jeg er lei både prinser, prinsesser og snupper og snuller, jeg! Hadde alle barna våre vært prinser og prinsesser hadde vi delt mann med Mette- Marit- er dèt noe å hige etter????

Skrevet

Det var en gang en her som kalte seg Kaptein Kabelsatan.

Det er det beste nicket ever!

Ellers liker jeg

-nedtråkka kaviartubepupper

-brukte teposer

-maaaaaaaammaaaaaaa (synes jeg hører sønnen min. Haha)

-ro dæ ned glansvask

Skrevet

Tenker ikke så mye på selve nicket... eller "navnet", tenker mere på den responsen som man får, de som man blir tenkt på av av og til.... Det synes jeg er koselig :) Mange koselige mennesker her inne!

Skrevet

liker ka-ping da :):)

ellers så liker jeg veldig godt Kakao. fordi jeg liker kakao godt, og får alltid lyst på det når jeg ser nicket, og fordi jeg vet det gjemmer seg en utrolig snill, koselig og god dame bak det :) da blir nicket bare positivt for meg :)

klem til kakao!

Skrevet

Så nicket mitt er bra kun når en vet grunnen? Nå fornæmer du meg Loyloy og dermed gidder jeg ikke nominere ditt nick engang, som jeg vanligvis finner svært så fengende. Hmmf. Hehe...;-)

Du er ikke mye på msn du? :(

PS; i anledning tiden vi går inn i, har jeg tatt på meg julenick:-)

Skrevet

Jeg syntes tøysetipp er et hærlig nick!!

Blir godt humør av det;))

Skrevet

Må jo si at en personlig favoritt må være tillabmannen (ja for han snoker rundt i skyggene her, under det nicket!) Men det var kanskje ikke "på hjemmebane personlig" man var ute etter?! *glise*

Elendig mamma er morsomt, iallefall om man vet historien:)

Men har glemt hvilket nick jeg egentlig skulle nominere. Skal sove på det... *tusler i seng*

Skrevet

Gliser alltid når jeg ser Siklerotte. Det syns jeg er ett artig nick! Ellers er det veldig mange nick jeg blander sammen her, med prinser og prinsesser og mammaen til ................ ! :o) Fester seg oftere de litt uvanlige nickene. Sug lut er jo også bra synes jeg.. Hehe! Og Intensity, tenker alltid intensiv når jeg ser det!

Skrevet

ka-ping! ka-ping! ka-ping!

Evt helnøtt, kakao og andre spiselige.. Ikke pinnekjøttet da, for det er jeg ikke så hypp på :-p

Northernlights ville jeg vært veeldig svak for om hun hadde nicket på norsk :-)

rødhette* er jo søtt :)

Skrevet

Jeg liker Siklerotte, da humrer jeg litt:)

Skrevet

"Frk. frustrert med alle de små" uten tvil! Tenker på frustrerte fruer (veldig fan;)) og Lynette med ungene sine=)

Skrevet

Men mayaya,jeg prøvde den norske versjonen da jeg registrerte meg på bim, men det var allerede tatt...selv om jeg aldri har sett noen med det nicket.

Skrevet

jajaja... bli fornærmet du din høne.... :)

er bare generelt ikke glad for de der mamma/mor nickene... det var det som var pointet.

Når det gjelder mitt eget nick sier jentene her i DK at det høres ut som løkløk heheheheh....

Skrevet

Jeg klarer ikke å holde alle mamma-nickene fra hverandre og enda verre blir det når det er masse datoer eller dingsedangser involvert.

Og du, høne kan du selv være:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...