selfangerkjerringa Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Syns det er så mange flotte og morsomme nick her Hva er deres favoritter?
Turid Laila Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Kondis som en murstein Hehe er så artig nick!
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 syns nå mannen din var fin jeg, Ka-ping, når du fødte. Han var innom BIM og kalte seg "ka-ping mannen"... he he... syns den var fin, jeg. Ellers gliser jeg når jeg ser ganske mange.. Mye bra fantasi(løs) ute og går!!
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 forresten trenger mammasaurus en plass på pallen. BRA nick, ass!
blond Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 Lys våken livmor Brølende løve ...er noen gode nick
selfangerkjerringa Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. desember 2007 hehe, fine ka-ping-mannen var snill og la ut oppdateringer til bim-damene mens jeg trøkka ut Minimais På eget initiativ faktisk! Personlig er jeg svak for den flatklemte kaviartubepuppen jeg da
Grorüd.. Skrevet 22. desember 2007 #7 Skrevet 22. desember 2007 Jeg er helt hektet på lupp og prompefisen jeg.. Får det ikke ut av hodet .. Hehe..
Loyloy Skrevet 22. desember 2007 #8 Skrevet 22. desember 2007 Hufsemor er bra når en vet hvorfor hun har det nicket... (Generelt synes jeg nemlig mamma/mor nickene er riktig kjedelige... Spesielt de med Prins eller prinsesse greier i ... Totalt fantasiløst...Unnskyld, mente ikke å brokke meg) ellers er Kjiipe-Laila en klarfavoritt på nicksiden.
Northernlights Skrevet 22. desember 2007 #10 Skrevet 22. desember 2007 Noen nick er "koseligere" enn andre. Synes det høres så hyggelig ut med nick som rufsetufsehesten, stripete ullsokk, lurifaksmamman og hufsemor.
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #11 Skrevet 22. desember 2007 Hotte charlotte nedtråkka kaviartuber brukte teposer sug lut ro dæ ned glanskvask på tjukka
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #12 Skrevet 22. desember 2007 VRÆÆÆL-- Loyloy!! Du disser ikke min nominerte Mammasaurus??? Den er jo knallbra! Ellers er jeg enig- jeg er lei både prinser, prinsesser og snupper og snuller, jeg! Hadde alle barna våre vært prinser og prinsesser hadde vi delt mann med Mette- Marit- er dèt noe å hige etter????
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 22. desember 2007 #13 Skrevet 22. desember 2007 Det var en gang en her som kalte seg Kaptein Kabelsatan. Det er det beste nicket ever! Ellers liker jeg -nedtråkka kaviartubepupper -brukte teposer -maaaaaaaammaaaaaaa (synes jeg hører sønnen min. Haha) -ro dæ ned glansvask
Gjest MMJ Skrevet 22. desember 2007 #14 Skrevet 22. desember 2007 Tenker ikke så mye på selve nicket... eller "navnet", tenker mere på den responsen som man får, de som man blir tenkt på av av og til.... Det synes jeg er koselig Mange koselige mennesker her inne!
lenej :o) Skrevet 22. desember 2007 #15 Skrevet 22. desember 2007 liker ka-ping da :) ellers så liker jeg veldig godt Kakao. fordi jeg liker kakao godt, og får alltid lyst på det når jeg ser nicket, og fordi jeg vet det gjemmer seg en utrolig snill, koselig og god dame bak det da blir nicket bare positivt for meg klem til kakao!
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #16 Skrevet 22. desember 2007 Så nicket mitt er bra kun når en vet grunnen? Nå fornæmer du meg Loyloy og dermed gidder jeg ikke nominere ditt nick engang, som jeg vanligvis finner svært så fengende. Hmmf. Hehe...;-) Du er ikke mye på msn du? PS; i anledning tiden vi går inn i, har jeg tatt på meg julenick:-)
jordbær mathilda Skrevet 22. desember 2007 #17 Skrevet 22. desember 2007 Jeg syntes tøysetipp er et hærlig nick!! Blir godt humør av det;))
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #18 Skrevet 23. desember 2007 Må jo si at en personlig favoritt må være tillabmannen (ja for han snoker rundt i skyggene her, under det nicket!) Men det var kanskje ikke "på hjemmebane personlig" man var ute etter?! *glise* Elendig mamma er morsomt, iallefall om man vet historien:) Men har glemt hvilket nick jeg egentlig skulle nominere. Skal sove på det... *tusler i seng*
Adalis Skrevet 23. desember 2007 #19 Skrevet 23. desember 2007 Gliser alltid når jeg ser Siklerotte. Det syns jeg er ett artig nick! Ellers er det veldig mange nick jeg blander sammen her, med prinser og prinsesser og mammaen til ................ ! ) Fester seg oftere de litt uvanlige nickene. Sug lut er jo også bra synes jeg.. Hehe! Og Intensity, tenker alltid intensiv når jeg ser det!
mayaya Skrevet 23. desember 2007 #20 Skrevet 23. desember 2007 ka-ping! ka-ping! ka-ping! Evt helnøtt, kakao og andre spiselige.. Ikke pinnekjøttet da, for det er jeg ikke så hypp på :-p Northernlights ville jeg vært veeldig svak for om hun hadde nicket på norsk :-) rødhette* er jo søtt
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 23. desember 2007 #21 Skrevet 23. desember 2007 Jeg liker Siklerotte, da humrer jeg litt:)
MizzSilje Skrevet 23. desember 2007 #22 Skrevet 23. desember 2007 "Frk. frustrert med alle de små" uten tvil! Tenker på frustrerte fruer (veldig fan;)) og Lynette med ungene sine=)
Northernlights Skrevet 23. desember 2007 #23 Skrevet 23. desember 2007 Men mayaya,jeg prøvde den norske versjonen da jeg registrerte meg på bim, men det var allerede tatt...selv om jeg aldri har sett noen med det nicket.
Loyloy Skrevet 23. desember 2007 #24 Skrevet 23. desember 2007 jajaja... bli fornærmet du din høne.... er bare generelt ikke glad for de der mamma/mor nickene... det var det som var pointet. Når det gjelder mitt eget nick sier jentene her i DK at det høres ut som løkløk heheheheh....
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #25 Skrevet 23. desember 2007 Jeg klarer ikke å holde alle mamma-nickene fra hverandre og enda verre blir det når det er masse datoer eller dingsedangser involvert. Og du, høne kan du selv være:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå