Gå til innhold

Jeg er nok verdens verste mor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det tror jeg... jeg føler meg som en nervebunt uten like. Jeg er så livredd for jenta mi og ser for meg 100 ting som kan hende med henne. HUFF! Jeg er så redd, hele tiden, går med en klump i magen og er bekymret...

Og nå skal hun beg i barnehage (om noen mnd) men hun er enda ikke fylt året enda da, så hun er fortsatt liten. Men jeg må ut og være litt sosial. Og dermed jobb og barnehage.

Jeg blir ofte irritert på sambo, og lar ting gå utover han...

Føler meg som verdens verste mor. Og dame.

BTW: vesla har det kjempegodt hjemme, jeg klarer å se verdien i at hun får lov å utforske verden hun også. Bare sånn at det er sagt. Jeg elsker henne så høyt og blir så redd for ALT!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje litt hønemor? men neppe noen fæl mor.

Skrevet

Da er du slett ikke alene....helt normalt. Kankje det er et symptom på at du er en god (høne)mor:)

Skrevet

Tror nok hun i innlegget her slår deg glatt på dårlig mor =)

Skrevet

Hm.....hva?

Skrevet

næææi. Misforstått du tuppa =) Var seff mytet på innlegget om mora som ********* toåringen sin.

Skrevet

Hmm, må være en super mor jeg da, som IKKE bekymrer meg hele tiden..JUHU!!:))

Skrevet

velkommen i klubben!

er så lykkelig for at jeg fikk sparken fra jobb midt i permisjonen med sluttpakke på lønn i 10 mnd. da kan jeg være lengre hjemme.

hadde gruet meg såååå for å lever fra meg dokka mi og nå slipper jeg. :) men husk noen barn er veldig klare for sosialisering når de nærmer seg året.

men ja jeg tenker også ut alle mulige måter dokka kan skade seg på og er overbeskyttende .... alle kaller meg hønemor, men jeg bryr meg ikke. sier bare som sat er at jeg er litt kokko!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...