Gå til innhold

Bæremeis på fly?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut og fly, og lurer på om det går an å ta med bæremeisen inn på flyet?? Hadde vært så kjekt å ha noe å bære han i på flyplassene (må bytte fly underveis), for han er tung å bære på armen i flere timer... Noen som har erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du mulighet til å bruke sjal eller mei tai?

 

Da anbefaler eg det! Enklere å bære og lett å ta med:) Hørt om mange som har hatt det med på flyplass....

Skrevet

Har bare bæremeis dessverre...

Skrevet

Da er det litt verre ja.....tror egentlig ikke du får ta den med, for den blir nok for stor for håndbagasje. De har vert ganske strenge når eg har reist iallefall....eg måtte krangle meg til å få ta med en større sekk pga mye medisiner...

Skrevet

Her har vi reist med både babybjørn og mei tai, anbefaler det siste.

Som hun over sier, bæremeisen blir nok for stor.

Du har ikke noen du kan låne en bæresele/sjal av?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...