Gå til innhold

hvilket pynt har dere på juletreet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil så gjerne ha ett pent juletre men mine kuler og div dill står virkelig ikke i stil i det hele tatt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kuler og hjerter og lys og perlekjeder og annet dill. Kun plastikk i år, neste år tar jeg frem glasskulene igjen.

Skrevet

hvilke farger? står det i stil? her er det liksom litt av hvert... synes andre har så stilige og gjennomført pynta juletre. her er det barna som pynter. men kanskje jeg burde kjøpt inn noe nytt i morgen

Skrevet

Gull og røde kuler....pluss litt annet. Gidder ikke å henge med i juletremoteverden....men skulle nok helst hatt et stilig tre i hvitt....

Skrevet

Mest rødt og gull. Og det ungene har laget har gått i rødt og gull det også. Jeg boikotter glitter da. Hater det. Men bruker perleremser i stedet for det liker jeg. Men neste år kommer glasskulene etter farmor frem så da blir det både grønt, rosa og blått i tillegg. Ingen av mine har gidda lage papirlenker. Nesten så jeg sier heldigvis.

Skrevet

hvite fjær, hvite perler, engler og istapper av glass, hvite krystall juletrær, sølvfulger med hvite fjær til hale..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...