Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 vil så gjerne ha ett pent juletre men mine kuler og div dill står virkelig ikke i stil i det hele tatt...
Inga Bling Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Kuler og hjerter og lys og perlekjeder og annet dill. Kun plastikk i år, neste år tar jeg frem glasskulene igjen.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 hvilke farger? står det i stil? her er det liksom litt av hvert... synes andre har så stilige og gjennomført pynta juletre. her er det barna som pynter. men kanskje jeg burde kjøpt inn noe nytt i morgen
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 Gull og røde kuler....pluss litt annet. Gidder ikke å henge med i juletremoteverden....men skulle nok helst hatt et stilig tre i hvitt....
Inga Bling Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 Mest rødt og gull. Og det ungene har laget har gått i rødt og gull det også. Jeg boikotter glitter da. Hater det. Men bruker perleremser i stedet for det liker jeg. Men neste år kommer glasskulene etter farmor frem så da blir det både grønt, rosa og blått i tillegg. Ingen av mine har gidda lage papirlenker. Nesten så jeg sier heldigvis.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 22. desember 2007 #6 Skrevet 22. desember 2007 hvite fjær, hvite perler, engler og istapper av glass, hvite krystall juletrær, sølvfulger med hvite fjær til hale..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå