Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Jeg har komt til uke 30 nå, og jeg blir veldig fort svimmel.. Når jeg bare sitter å ser på tv eller sitter med pc så blir jeg svimmel.. Har ofte sånn prikking i kroppen.. og i ryggen og i magen kjenner jeg meg skikkeli "sliten"!! å jeg bruker av og til å få sånn at jeg føler at jeg må ta i litt for å få puste skikkeli.. det er litt ekkelt synest jeg.. Noen andre som har det sånn som meg?? eller er det noe som feiler meg tro???
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Jeg har hatt noe av det samme vil jeg påstå...kanskje ikke så mye svimmel, men resten høres likt ut! Ta deg en ekstra tur til jm, så slipper du å bekymre deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå