Mamma til to skjønne gutter Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Endelig kom juletreet på plass. All julepynten er kommet til sin rett. Hadde i år bestemt oss for å pynte en dag tidligere enn vi pleier. Vi er de som står til langt på natten, natt til 24. og pynter. I år var planen lørdag 22. Mannen har ligget syk med omgangssyke siden tirsdag, og vekket meg i natt med ekstreme magesmerter, spurte om ikke jeg kunne ringe hjelp, 113, fikk lege på besøk kl 0600 i dag tidlig og han fikk syredempene medisin da legen trodde han kanskje hadde begynnende magesår:( Han har ligget i sengen i hele perioden, fikk besøk av foreldrene hans i dag og de fikk han heldigvis opp av sengen. Før de gikk fikk jeg hjelp av svigerfar med å få treet i fot, og få det inn i huset:) Etter at mini var i seng satte jeg i gang, fikk treet inn i stuen, måtte ta litt av toppen, og satte igang med lys og lenker. Er kjempefornøyd med resultatet. Stuen ser "julete" ut og jeg er kjempfornøyd. Mannen sitter i stuen sammen med meg og har prøvd å spise litt. Han er fornøyd med det jeg har gjort. Nå er det jul, håper bare at han kommer seg nok til å smake litt av pinnakjøttet på julaften.
TurboPrinsessen:-) Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Er nesten klar her også.. Akkurat pynta treet, og satt litt nisser rundt omkring. Er jul i stua, men ikke så mange steder ellers.. har ikke særlig med plass til noe julepynt andre steder. Gleder meg til vi får vårt eget hus:-) Men nå har jeg bare gulvene igjen, det skal jeg ta før jeg legger meg. Vi pleier også pynte lille julaften, men i år ville jeg bli ferdig litt før.. I morgen skal vi bare kose oss, snuppa på 16mnd og jeg. Pappa i huset er på jobb, men vi skal nok kose oss likevel. Er mye nytt for henne i år, så gleder meg til alt jeg kan vise henne:-) Skal bli godt å ta det rolig i morgen ja:) Blir fullt kjør julaften.. Håper mannen din blir frisk nå da, kjedelig å være syk til jul. Masse god bedring til han:-) Og God Jul til dere:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå