Gå til innhold

Bæremeis på fly?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut og fly, og lurer på om det går an å ta med bæremeisen inn på flyet?? Hadde vært så kjekt å ha noe å bære han i på flyplassene (må bytte fly underveis), for han er tung å bære på armen i flere timer... Noen som har erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde med babybjørn, og var kjempeglade for det! Blir mye bæring ellers. Han var 6mnd da. En annen urolig baby ble også båret i babybjørn på flyet. Frem og tilbake, frem og tilbake. Tror den mora var glad hun hadde det. Går sikkert like fint med bæremeis =) Veldig praktisk i allefall =)

Skrevet

vet ikke hvor stor din var.

men vi har en aktiv jente som var 19 mnd. når vi reiste nå sistegang. 9 nd. første gang.

 

vi har brukt babybjørn begge gangene.

hun er slank men gjennomsnitt lang så hadde hunvært 1 kilo tngre kunn evi ikke ha brukt Babybjørnen nå sist da hadde hun ikke fått plass der.

 

fungerte kjemepflott å bære henen i den. greit å ha en oversikt hvor en lynrask 1,5 åring befinner seg.

samtidig som hun storkoste seg i den.

Skrevet

da må du kjøpe sånn bæresæle/slyng eller hva man kaller det. Vi dro til syden da minstemann var 15 mnd og ikke kunne gå. Så noen hadde det på flyplassen og ble skikkelig misunnelig...!!! Husker ikke hva de heter, men skal sjekke....

 

Tror nok ikke du får meisen med, vi fikk ikke trilla med til gate engang på Gardermoen, men på vei hjem gjorde vi det.

Skrevet

Jeg hadde med bære sjal gikk bra det.

Skrevet

Jeg brukte det i sommer da vi fløy.. anbefaler det:)

Skrevet

Vil anbefale deg Mei Tai, Ergo sele el.l. Dette tar liten plass når det ikke brukes og fungerer veldig bra etter min erfaring. Vi reiste for bare en mnd siden og da var jeg veeeeldig glad i min MT. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...