*ale* Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Hjelpes meg!!!! Hun har vært HEEEEEEEEEEEEEELT elektrisk i hele dag (6 år). Skravla i ETT , løpt etter meg og hoppa og dansa hele dagen. Ikke klart å sitte stille under Barnas Superjul engang.. Og DA!!!! Vært oppe to ganger nå siden hun la seg og lurt på om det var lillejulaften snart... Hun kommer til å ta knekken på oss i morra!!! Stakar, husker godt hvordan det var selv.... Så nå tyr jeg til høyere makter for å få litt ekstra tålmodighet til i morra
Turid Laila Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Hehe, tenk når julematen er i magen, og de voksne drøyer med litt oppvask og kaffe før gavene. Da blir hun nok ennå "bedre".
LivetErEnLek Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 Husker hvordan det var å være 6 år og vente på jul ja *minre*. Har dere fult program i morgen, eller kan en av dere finne på noe med henne. Min erfaring er at det kan være lurt å ta med ungene på badeland/svømmehallen på kvelden 23 så blir de ekstra trøtte og gode og sovner som små engler. Lykke til :-)
jordbær mathilda Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 De eldste jentene mine på 8 og 10 år lider også av denne psykosen!! Det er full fart fra morra til kveld,........klippe, klippe, lime , lime, pakke ,pakke...... phu...kan bli stesset av mindre;)) Nå tar de fem min..og ser på julefilm på tv2, etter å ha pyntet tre og hus!! Men du verden så søte de er da, disse barna!!! Julen er ikke den samme uten;)) GOD JUUUUL ALLE SAMMEN!!!!
Tante Blås Squaw Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 Det er noen spinnville smånisser her også...hihi...de er jo skjønne da!
*ale* Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. desember 2007 JA de er søte.. Har ikke hjerte til å blir irritert heller, selv om det er LITT slitsomt når man har 1000 ting å gjøre... Og lillebroren skjønner jo egentlig ikkeno av dette, han bare følger søstras tempo...hehe.. Lykkelig spinnvill han og (snart 2).. Jaja... MAndag kl 21 er det vel bedre:)
jordbær mathilda Skrevet 22. desember 2007 #7 Skrevet 22. desember 2007 Lillemor på 2 skjønner ikke stort hun heller! Sier bare niss, niss..ja.ja!! Like blid er hun ihvertfall:))
*ale* Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. desember 2007 Hehe... Min går å synger "Gløøøøne juletleeeee" hehehe... Men han var flink å pynte treet da, helt til kulene ble morsommere som fotballer enn pynt :/ Da ble han utvist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå