Cat.68 Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow_user/415595/offset/7 Å måtte lage Jul for 1 av barnen mine på kirkegården.Vel det er pyntet for en liten prins da )
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 så fint du har pyntet! ikke hør på anonym. noen mangler sosiale antenner.
FuriLaks Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 Jeg har ingen ord egentlig, men nå følte jeg for å gi deg en klem! *KLEM*
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 Teksten i dette innlegget er fjernet av moderator
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 *Rister på hodet* Anonym: Hva med å bla forbi innlegg man ikke vil lese????
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 22. desember 2007 #6 Skrevet 22. desember 2007 Idiotiske anonym, spar deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Gå et annet sted!! Vet du hva, Cat., det er så inderlig vondt å se sånne ting-det går liksom opp for en at små barn også kan dø...både ufødte og fødte. Det blir også helt feil, for det skulle liksom ha vært et lite gutterom som skulle vært julepyntet!................ Det var en inderlig fin grav, men feil at et lite menneske som var klar for denne verden, er der!! Snakk så mye som du orker om dette, det hjelper nok hvis du er blant de som klarer det! Jeg lytter, og føler sterkt med dere!
Den drygaste Skrevet 22. desember 2007 #7 Skrevet 22. desember 2007 kan hun ikke få fortelle om barnet sitt da! siden her heter jo faktisk din baby og det er jo fortsatt hennes baby selv om han er gått bort! Det hjelper å få snakket om det og det er jo ikke rart at det blir mye snakk når hun får kommentarer som ikke ligner grisen av idiotiske anonyme som ikke har det helt ryddig på loftet!
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 22. desember 2007 #8 Skrevet 22. desember 2007 Hm, leste ikke igjennom hele istad, men DU må skaffe deg et liv altså! er det mulig å være så sytete! Eller kanskje du føler at ditt liv butter imot, og at det blir "urettferdig" at Cat. får så mye støtte her??
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #9 Skrevet 22. desember 2007 Den stygge anonyme her: Jeg mener ikke være stygg, men dette må jo ødelegge dama. Ønsker henne alt godt, er redd for henne, det virker som om hele verdenen handler om engelen hennes. Jeg vil mye heller ønske at hun fokuserte på jenten sin, som er der, hos henne. Er ingen spesialist jeg, og Cat, men hånden på hjertet, jeg vil deg ikke noenting vondt.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #10 Skrevet 22. desember 2007 Stygge anonym her igjen: Nei, kjempebra at hun får støtte. Kunne ønske hun fikk enda mere støtte, kanskje snakke med en som er utdannet i å støtte. Jeg har et liv, og igjen, jeg ønsker cat alt godt.
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #11 Skrevet 22. desember 2007 Vet du, synes hun har all rett til å legge inn innlegget. Selvsagt! Og for å si det sånn, håper teite annie får så det svir inni seg dersom hun ser disse bildene. Det som er ekstra sørgelig er at Cat "må" legge inn ett slikt innlegg pga hetsing fra idioter uten kontakt med vettet og forstanden sin. En overfladisk dust, for å si det sånn!! Selv om vedkommende ikke akkurat imponerer med sine uttalelser, så unner jeg ingen å gjennomgå det Cat har gjort, og at Cat i tillegg står oppreist på sine 2 føtter, etter alt, er stort.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 22. desember 2007 #12 Skrevet 22. desember 2007 Uansett hva du mener, så er du stygg. Det er helt normalt at menneske som har opplevd sorg, snakker om tapet...og heldigvis! Hadde de ikke gjort det, så er det større grunn til engstelse...selv om det også er helt normalt. Selfølgelig handler store deler av live hennes om dette barnet som var elsket, og fortsatt er. Hun fokuserer helt sikkert på jenten sin i dagliglivet og ellers, men har behov for å snakke om gutten sin! Hva hadde du gjort? Som i gamledager....da alt skulle ties om....som om det var det beste!!
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 22. desember 2007 #13 Skrevet 22. desember 2007 Av og til er det kanskje den beste terapi å snakke med "vanlige" mennesker! Vi er ikke anonyme, og kan bidra med hjelp og støtte....nesten på lik linje som en profesjonell institusjon.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #14 Skrevet 22. desember 2007 Støtte er en tin Frk. Å få profesjonell hjelp er en annen. Godt å snakke om det for Cat, men hun har snakket om dette i flere år, sjelden jeg hører om jenten hennes. Men, har ingen god grunn for å dømme, men bare antar, vet jo ikke jeg, men bare føler på meg hun kunne hatt nytte av å snakke med en profesjonell. Støtte hun får her i fra er super, for all del! Cat virker som en veldig flott dame. Den stygge anonyme igjen
Cat.68 Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #15 Skrevet 22. desember 2007 Nei, nei,nei anonym du tar ganske feil. hele min verld dreier seg så visst ikke om gutten vi mistet, og om du virkelig fulger med på de innleggene jeg har her så vet du at jeg skriver massevis om alle ungene mine. Men det er Jul, en høytid da minnene kommer nærmere, naboen mistet en liten gutt i krybbedød, og så får jeg kommentarer her inne om at jeg fortjener alt vondt som hendt oss. Selvfølgelig kommer tankene...... Jeg har hatt all den hjelpen jeg trengte for å komme oss videre med den sorgen vi gikk igjennom, og vi er kommet godt ut på den andre siden. helt ferdig med det blir vi aldrig og det er heller ikke noe mål. Men tyster munnen min gjør dere ikke. Å snakke om han vi mistet er for oss like naturlig som å snakke om de vi har i livet. Det et vi er åpen om han betyr ikke at vi setter ham i fokus i vårt liv. Det jeg ønsker er å faktisk synligjøre her inne hva det er det ble harselert med herinne, at det er virkelig ,og at det sitter riktige personer bak nickene med virkelige historier. Du kan slappe av anonym, det er ikke synd på oss.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 22. desember 2007 #16 Skrevet 22. desember 2007 Du kan forklare i det vide og breie, men kommer ingen vei likevel, for fra verken meg eller mange andre her, får du ingen positiv respons på det du sier. Du kunne ha tenkt dette for deg selv, men ikke svart under innlegget til Cat. med henvisning til bilde av graven til sønnen hennes. Hold deg taus fra nå av, ingenting nytter!!!!!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #17 Skrevet 22. desember 2007 Stygge anonym her igjen Godt å høre Cat, skjønner dette er en tid som man tenker på mye, fks hva man hadde, som du hadde ditt lille barn. Jeg er ikke Annie, eller hva hun heter, jeg ønsker deg ikke noe vondt og synes hverken du eller noen andre fortjener vondt i livet. Jeg har bare hatt vondt av deg lenge, og de innleggene jeg har fått med meg handler stort sett om engelen din. Jeg vet jeg har ikke peiling, men det har følest sånn. Jeg synes syndt på deg, det gjør vi nok alle, og det virker av og til som du lever på at folk synes syndt på deg. Ellers synes jeg du virker som ei allertiders dame, absolutt! Jeg har bare hatt litt vondt av deg, skal prøve å tro deg når du sier jeg ikke skal synes syndt på deg.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 22. desember 2007 #18 Skrevet 22. desember 2007 Godt jobba, Cat.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #19 Skrevet 22. desember 2007 Godt jobba, oh my good! Hva er det du holder på med Frk. Jeg er enig med den stygge anonyme her. Dette går over alle støvleskaft. Tror du det er en hanekamp på gang eller noe frk. Her er stygge anonym bekymret for cat, noe jeg kan si meg til dels enig i, så kommer du og skal lage en chick-fight ut av det hele. Get a life!
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 22. desember 2007 #20 Skrevet 22. desember 2007 Håper hun gnir de sure trynene deres skikkelig inn!!!!!! Nei, hun er ikke "normalt" bekymret for Cat., hadde hun vært det ville hun formulert seg på en annen måte! Få deg et liv du!!!
Cat.68 Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #21 Skrevet 22. desember 2007 Dette innlegget er et resultat av vad en annen anonym skrev ,der hun mente at alt vondt vi opplever er noe vi fortjener.. jeg ville "SYNLIGJØRE" hva denne Annie (anonym) virkelig mener vi fortjener!! Det blir tross alt noe tydligere med bilde. De innleggene som omhander Marius er enten innlegg hvor døde barn eller opplevelse av tap er et tema. Akkurat som nå. Jeg gir svar på tal!! Jeg kan love deg at jeg vil legge ut bilde på lilsnuppa mi etter julaften ( har kjøpt verldens nydeligste kjole til prinsessen min), Og de andre skjønne barna mine. Ok ;o)) Jeg trur deg når du sier du ikke mener noe vondt ;o))
Cat.68 Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #22 Skrevet 22. desember 2007 Hvorfor er du bekymret for meg?? Det trenger du virkelig ikke å være ;o))
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #23 Skrevet 22. desember 2007 Du må jo være seriøst skrudd frustrert!! -gni trynene dere inn? Hvor gammel er du, 15?
KaMa Skrevet 22. desember 2007 #24 Skrevet 22. desember 2007 Så sinna du er frk. frustrert. Pms? Julestress? Kan ikke helt se hva som var så grusomt med det anonym skrev over her. Regner da med at en person som Cat har litt tykkere hud, lettere klarer å skille mellom drittsekker og folk som har et annet syn enn henne selv, enn det du åpenbart klarer her. Folk får skrive hva de vil, så lenge det ikke er hetsing og mobbing, og hverken Cat eller anonym har hetset eller mobbet noen. Og regner med Cat (på lik linje med f.eks pila) er fullstendig forberedt på å tegne og fortelle når de eksponerer enkelt ting som ikke er hverdagskost for allmuen.
Cat.68 Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #25 Skrevet 22. desember 2007 Joda jeg tåler dette, setter uansett pris på støtten til frk frustret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå