Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Har hatt problemer med å få sønnen min til å sove på dagen i flere uker nå. Tenkte at jeg skulle prøve vifta som en siste løsning. Begynner å bli så sliten av dette, men jammen sovna han ikke etter 2min. Jammen en lettet og glad mamma her nå;D
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Eh.. sikkert litt teit her nå, men funker det med den? Sover han på kjøkkenet? :-) Har aldri hørt om det før--
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 Hehe.. Han sover jo ikke på kjøkkenet til vanlig. Men han ligger i vogna, så nå sover han på kjøkkenet. Men er litt sånn åpen løsning da:p funker som bare det! Har hatt problemer med å få han til å sove i flere uker nå, og har brukt mye energi på det. Nå satte jeg bare på vifte så sovna han:)
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 Det er et råd jeg leste på nett som bofte blir brukt til barn med kolikk.
~~DoraDora~~ Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 Det funka med dattera mi også. La henne i bagen til vogna, på kjøkkenet de gangene hun var litt urolig, satte på vifta og hun roet seg øyeblikkelig. Dette var på dagtid altså...
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #6 Skrevet 22. desember 2007 ja, er på dagtid dette også.. eller kvelden nå da.. lar jo han ikke ligge der på natta. vi har soverom oppe, så han ligger nede til vi går og legger oss. da tar vi han med opp. han sover fint om natta da hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå