Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Antar de har det, men er det noen som vet? Eller et annet kjent merke..?

Skal ta med grøt nok for de to ukene vi skal være der nede, men er det noen andre tips til hva vi burde ha med? Vet dette innlegget burde vært under reisedebatten, men der er det jo nesten ingen..

Takk for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En eller annen plass har jeg hørt babymat burde man ha med seg hjemmefra. Det var noe med varmen der, og man ikke vet hvordan det er oppbevart der...

Hvis du skal kjøpe noe der nede, kjøp det på apoteken.

En SMUUUUULE misunnelig, kunne ønske meg en tur jeg og ;)

Goood tur!!!

Skrevet

Vi skal oxo til Gran Canaria...vi reiser om en uke....og jeg kommer til å hamstre med meg NAN her hjemmeifra.......til grøten kommer vi til å kjøpe vann på flasker som vi varmer opp....

Skrevet

takk for svar, men vi skal jo være dere nede noen uker og håpet å slippe å ha med flere kilo med nan i tillegg til alt anna, trodde nestle var superinternasjonalt?

Skrevet

Vi var på Grand canaria når snuppa var 9 mnd. jeg ammet enda 7-8 ganger i døgnet da så trengte ikke erstatning, men mener å huske at jeg aldri så det når vi var og skulle kjøpe grøt og middagsmat.

Derimot har de andre merker og de har også greie grøter å bruke når man er der på ferie. det samme med ferdiglaget glassmat.

god ferie

Skrevet

Jo, Nestle er internationalt, men det betyr ikke at de har samme produkter i hvert land. Bodde flere år i USA, og der heter produktene noe annet, samt de har jo ofte annerledes innhold, har visst med "matvarereglene" i hvert land? Hadde nok tatt med meg litt NAN fra Norge, så kan du evt kjøpe det du finner på "supern" på Gran Canaria, prøve det ut, det går nok bra. Lykke til og god tur!

Skrevet

De har både Hipp og NAN, nanen er på metallbokser. Husk de har babyer på gran canaria også;) Åsså har de grøter, og de er myyye bedre enn de har hjemme, men tror kanskje de er søtet. Men sto sin azugar og det er jo uten sukker, så vet ikke jeg;) De selger også nuk ting, iallefall i spania. Som oftest på apotek.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...