Janne-Renate Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Hei. Er litt usikker her... Var til kontroll hos jm i natt pga kraftige maserier,trodde fødslen var i gang siden de var så smertefulle og regelmessige ganske lenge før jeg reiste til sykehuset. Jm sjekket om jeg var moden og kun med 1 cm ble konklusjonen at jeg ikke var moden enda... Reiste da hjem igjen med klar beskjed om å kun slappe av, ta en varm dusj og evt ett par paracet om det ikke roet seg litt. I dag på formidagen oppdaget jeg litt blod i utfloden eller slimproppen,er ikke helt sikker på om det var slimproppen selv om jeg har stor mistanke om det. Dette blodet har fortsatt å komme ut over hele dagen og kvelden. Det er ikke helt ferskt,synes det er litt mer sånn brunt. Lurer nå hvertfall på om dette kan ha kommet pga undersøkelsen hos jm... Er det noen av dere som har vært borti lignende..?
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Jeg blødde sånn brunt blod i 5 dager før fødselen jeg da..det var slimproppen ja..
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 Slimproppen min også var sånn. Gammelt og slimete blod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå