Gå til innhold

CHENI


Sentralstøvsugeren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så i innlegget over her du jobber som SFO leder.......begynte i ny jobb som det i august, og har ingen erfaring what so ever! Hadde vært moro å høre litt med deg...

Hvor mange barn pr voksen?

Hva er du lønnet med? Har du ubundet tid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er helt fersk selv, og har ikke utdannelsen helt i boks enda. Var ferdig barne og ungdomsarb nå til jul, men har ikke tatt fagbrevet enda. Jeg får litt over 280000 i året, men stiger noen titusen pga ansenitet til sommeren og en del mer når fagbrevet er i boks.

Det er en liten SFO med 34 barn, og vi er 6 på jobb på det meste. Tror egentlig at vi er litt overbemmanet, men klager da ikke på det... normalt er vi 4 stk i kjernetida, men to dager er vi 6 stk fra 12-14.

Hva betyr forresten ubundet tid??? :o)

 

Hvordan er det der du jobber da? Antall barn, ansatte osv...???

Skrevet

Ubundet tid er tid man kan velge når man vil bruke. Slik som førskolelærere har i bhagen og lærere har i skolen. De har så og så mange timer i uken som de kan velge hvor og når de vil gjøre det....

Jeg får forøvrig ingen!

Jobber og på en liten plass. 31 barn, 4 "fast ansatte, men har hatt to lærlinger nå i høst.....Kan jeg spørre hvor ilandet du bor? 280 000 er like mye som jeg får som utdannet førskolelærer......(jeg får 10 000 i tilegg pga at jeg og har spesielpedagogikk)

 

Skrevet

Jeg har fast administrasjonstid, 1 time hver dag pluss en dag fra 8.30-12. Lønna er på 100 % stilling, men jobben er 80 %. Jobber 20 % som assistent i skolen i tillegg, så det er det jeg har i lønn da. Har 9 års ansinitet, men rektor var veeeldig grei, og tok med deltidsstilling i butikk, vaskejobb og dagmammajobb.

Jobber i Ålesund kommune.

Skrevet

Vil det si at du har 7 timers administrasjonstid i uken? Jeg har kun 50% stilling....Har en dag i uken jeg har admin.tid fra 09 - 13. I den tiden skal jeg rekke møte med rektor og personalmøte, så det blir ikke lange tiden igjen til planlegging!

Jeg har jo ikke så mye ansinitet som deg, men du har god lønn da!

Har dere faste aktiviteter i uken?

Skrevet

Vi har en turdag, sløydgruppe, formingsgruppe, ballspill og kjøkkengruppe. Det er forskjellige barn på gruppene så alle får være med på alr hver sin gang. Det fungerer helt supert, men i desember har vi kutta det ut pga MASSE juleforberedelser.

Har dere åpent i romjula? Vi hadde 1 unge påmeldt torsdag og 3 på fredag, men heldigvis fikk han bytta til fredagen han ene.. En ekstra fridag!!!

Har bra med admtid ja, blir tid til noen kaffekopper på lærerrommet også... skjønner at jeg er heldig både med lønn og arbeidstid. I tillegg er det et FANTASTISK arbeidsmiljø, både på skolen og SFO...

Skrevet

Så flott!:) Det er alfa omega at en trives på jobb!

Vi har fate "tilbud" hver dag. Ungene kan skrive seg på hva de vil delta på i løpet av dagen under samling. De kan velge mellom kjøkkengruppe, tur(2 dager i uke), gymsal, forming, mediatek, "butikkstasjon" m.m....

 

Vi har stengt i skolens ferier!!!:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...