Gå til innhold

Hvis deres samboer hadde gjort dette....


Anbefalte innlegg

Skrevet

I går så gikk genseren min litt opp på magen da jeg løftet opp snuppiluppa. Samboer så dette, og sa: "kom hit så jeg får kikke på magen din". Jeg gikk bort til han og dro opp genseren. Også sa han "nå er jammen meg magen din løs - du kan ikke gå sånn". (det skal sies at vi har en spøkefull tone på det meste, og vi begge har masse selvironi på utseendet vårt og vi kan mobbe hverandre for veldig mye) Jeg fikk masse strekkmerker i svangerskapet, men nå som jeg har gått ned noen kg i vekt, har huden blitt ganske løs under navelen.

Men ihvertfall; jeg ble kjempelei meg og gikk på badet og tørket tårer... Prøvde å skjule at jeg ble så lei meg, men klarte det ikke helt... Ble veldig stille...

 

Hvordan hadde dere reagert på en sånn kommentar? Tror han regnet med at jeg bare skulle komme med en "morsom" kommentar tilbake på at han har noen kg for mye på magen, men jeg ble skikkelig lei meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det var litt stygt gjort av han. Kunne holdt det for seg selv! Du har jo tross alt født et barn OG gått ned i vekt. Hadde reagert akkurat på samme måte!!

Skrevet

hadde vel bedt han reise til helvete!!! =)

sjerpings gutter! finnes så mange lattelige mannfolk!

 

Skrevet

Svar til han

"Ja, du betaler vel for bukplastikk, du..."

 

Skjønner godt at du ble lei deg. Har komplekser for magen min etter strekkmerker og ks-arr selv. Liker ikke å se det i speilet, og hadde blitt lei meg om mannen kommenterte det på den måten.

Det har han heldigvis ikke gjort.

 

Trøsteklem til deg.

Skrevet

akkurat likt her. og jeg fikk MASSE, ser ikke ut, hele magen under navlen og over går langs sidene og bak på korsryggen og ned om rompa;( jeg satt å fråt å fråt under svangerskapet for mer kom det, fikk den magen kjempe tidlig jeg;( men men, sambo vet dette veldig godt at jeg ikke liker magen min, bikini sesong er ødelagt, bare det å sjule det i vanlige klær er vannskelig, For hele magen henger;( så han kommer ikke med kmentarer ang den, har sagt at jeg vil søke om operasjon når jeg er ferdig med barna. han har sagt en gang at off det er ikke noe fint, var da jeg sa det til han, men han sa også, at i mine øyne er du den fineste og jeg er gla det er du som er mor til mine barn;) hehe. men jeg er jo helt enig med han, men vil bare ikke høre det, siden jeg er fullt klar over det, men er vannskelig å ta den av liksom;)hehe

 

men forklar samboeren din at det er sårende.

Skrevet

Samboeren min har oxo kommentert min "henge" mage etter fødselen....og til svar fikk han en skikkelig klask i trynet så det var ekko i hele huset. Han har ikke sagt noe etter det....og han ba pent om unnskyldning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...