Mamma til verdens beste barn Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 ikke så bra eller? Er i uke 25 og orker ikke spise noe særlig, drikker mye men mat blir det så som så med, har gått ned 2 kilo på 2 dager, når bør man evt kontakte lege? Kjenner veldig godt med liv og røre i magen heldigvis.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Tror du kan ta det med ro jeg. Babyen får det den trenger.. Ihvertfall ingen fare før det har gått laaang tid vil jeg tro. Jeg la ikke på meg ett gram gjennom hele svangerskapet jeg, nå sist gang. Fikk ei jente på nesten 4 kg allikevel. Tenk på alle de som spyr de 3-4-5 første mnd da..
Mamma til verdens beste barn Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2007 Takk-takk! Jeg var en av de som spøy de første mnd... Gikk ned i starten og nå var jeg oppe i 4 kilo pluss, men altså ned igjen da.. Veldig slitsomt å aldri bli pigg da, orker jo nesten ingenting:(
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 Hadde det selv da jeg var 15 uker på vei, spydde og hadde diare en hel dag, gikk veldig bra med babyen.. Dem tåler det. Verre når babyen er på utsida og blir smitta:( lille babyen min fikk det når hun var 2 mnd-huff da syntes jeg synd i henne.. Men slik er det å ha storesøsken som drar det med seg hjem fra bhg..
1stor1liten =) Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 jeg hadde omgangsyken i helgen som var.. spiste ikke skikkelig middag igjen før det var gått 4 dager. gikk bare i rett i koppen,noe cola og ritz kjeks. vondt og ekkelt når det står på men det går nok fint.
Frk. Vable Skrevet 22. desember 2007 #6 Skrevet 22. desember 2007 Jeg hadde spysyken da jeg var ca. 20 uker på vei. Ringte til JM og spurte om det var noen fare for barnet, men hun sa det gikk helt fint! Kroppen din har reservelager som babyen tar av, så han får det han trenger. Eller hun.
Mamma til verdens beste barn Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. desember 2007 I dette tilfellet hun:) Takk for hjelpen dere:) Men engster seg jo for alt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå