Gå til innhold

Dere Gressenker??


TBM28 er lykkelig 4barnsmamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Nå er mannen min atter en gang ute og kommer ikke hjem før 09 januar.

Jeg går og venter på tante rød som skulle kommet den 07 desember...

Men eneste jeg fikk er mensen murring og småkvalme.....

 

Skal deres menn jobbe i jula???

Er glad jeg har familie og svigerfar i nærheten :):)

 

Ønsker dere alle en rikitig god jul og masse lykke i 2008...

Håper å få se dere med store mager i 2008 :):)

 

 

*klem*

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :)

 

Skulle du hatt mensen 7 des?? :) Har du ikke testa da? Er gått langt over du da! :)

 

Ja, min skal være ute i jula.. Han kommer hjem 8.jan. Jeg har IKM 26.des, men han dro nok så lenge før EL at det er veldig lite sannsynlig at det er noe på gang da..

 

Får håpe at du får stor mage i 2008 også! :) (Kan jo se bra ut da...) :)

Skrevet

 

ja si det... hadde en SA i oktober....

Skrevet

Min er hjemme lenge han nå. Og bra er det.

Vi fikk positiv test 7 desember vi:-)

Og da håper jeg du også kommer etter snart;)

 

ps: ble det av deg egentlig??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...