TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Nå er mannen min atter en gang ute og kommer ikke hjem før 09 januar. Jeg går og venter på tante rød som skulle kommet den 07 desember... Men eneste jeg fikk er mensen murring og småkvalme..... Skal deres menn jobbe i jula??? Er glad jeg har familie og svigerfar i nærheten :) Ønsker dere alle en rikitig god jul og masse lykke i 2008... Håper å få se dere med store mager i 2008 :) *klem*
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Hei! Skulle du hatt mensen 7 des?? Har du ikke testa da? Er gått langt over du da! Ja, min skal være ute i jula.. Han kommer hjem 8.jan. Jeg har IKM 26.des, men han dro nok så lenge før EL at det er veldig lite sannsynlig at det er noe på gang da.. Får håpe at du får stor mage i 2008 også! (Kan jo se bra ut da...)
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2007 ja si det... hadde en SA i oktober....
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Min er hjemme lenge han nå. Og bra er det. Vi fikk positiv test 7 desember vi:-) Og da håper jeg du også kommer etter snart;) ps: ble det av deg egentlig??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå