Gå til innhold

Dere som har vært i Spania med små barn... hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver å pakker til vi skal dra til Tenerife i morgen, og vi har selvfølgelig med oss alt for mye.. Har pakket middagsglass til lille gut på snart 9 mnd.. åssen er middags glassene der nede?

Kan jeg kjøpe middagsglass til han der heller?

Mme,grøt?

Setter stor pris på svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet? Jeg har hørt at det er anbefat å ta med, da det smaker anderledes..men ville bare høre erfaringer... for det er ganske tungt med 14 middagsglass :)

Skrevet

Vi var på Tenerife i oktober:)

De har hvertfall Hipp middagsglass på supern. Hipp grøt og bleier også. Er han veldig kresen hadde jeg tatt med, hvis ikke hadde jeg dråppa det. Mme så jeg ikke, så ikke etter det heller (snuppa er over 3 år).

God tur, kos dere all mass, hvor på Tenerife skal dere?

Skrevet

Vi skal til playa del americas,og bo på parque cristobal, skal bli herlig, tusen takk for svar, da tror jeg at jeg dropper å ta med, han er ikke så kresen :)

Skrevet

Det var der vi var også:) Vi bodde på Parque Santiago 4(med Ving).

Jeg hadde heller tatt med en pakke bleier, spanske bleier er ikke noe tess. Kjedlig om h*n tisser seg ut hver natt.

Du må ta deg en tur i Zara butikken, de har sååååå mye fint:)) I den gata ganske nærme sjøen ligger det et stort supermarked:))

Skrevet

Hei=)

Vi har vært i Spania med gutten vår 2 ganger, første gang var han 6 mnd og 2 var han 1 1/2 år=) Har ikke vært noe prøblem ang mat, eller annet..

Tror ikke du trenger å ta med deg noen middagsglass i det hele tatt=)

Det finner forkjellige typer der....for sikkerhetens skyld, kan du ta med deg 1-2 herifra=)

Får ha en God Jul der nede, og kose dere masse..=)

Skrevet

De har kjente merker da, men tror de smaker anerledes... ville tatt med. Grøt er vanskelig å få tak i, og bleiene er svindyre, 120 kr pr pakke... Ville tatt med mme også så han får det han er vant med...

Det er lurt å ta med nesespray å gi han før flyavgang og landing, så slipper han ubehag i ørene. Det er ofte unger på fly griner da, men våre har aldri gjort det når de har fått nesespray.

God tur!!! Kanskje dere skal på samme sted som foreldrene mine... de flyr også til tenerife i morgen! :o)

Skrevet

Kanskje vi skal på samme sted som dem, cheni:)

takk for gode råd, må innom den butikken en tur da ja,Bente:)

Da pakker jeg ett par middagsglass, endel bleier iallefall til natta.. en pakke grøt, så kjøper jeg resten der nede, men tar med mme da, :)

Tusen takk for gode svar, dere er supre:)

Dere får ha en god jul, vi feira jul på torsdag,var litt rart,men gleder meg til å dra da :)

Skrevet

Cheni: Har pakket nesespray ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...