Gå til innhold

noen som har opplevd det samme?


Anbefalte innlegg

Skrevet

den siste uka har jeg hatt vondt i korsryggen, hofter og genrelt bekkenet.. kan dette være et tegn på graviditet mon tro.. har aldri opplevd å ha vondt der før..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt det akkurat som deg, så jeg lurer på det samme jeg.. =)

 

Testet idag, den var neg.. :/

 

Kan ikke huske om jeg hadde det slik forrige gang jeg var gravid..?! :)

 

Nu skal jeg notere alt ned!! hehe ;D

Skrevet

lurer på om det kan være en tidlig bekkenløsning.. hørt om noen som får det før de har testa positivt.. skal vist også være lettere å få det når en har vært gravid før..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...