svansen Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 den siste uka har jeg hatt vondt i korsryggen, hofter og genrelt bekkenet.. kan dette være et tegn på graviditet mon tro.. har aldri opplevd å ha vondt der før..
*Lykkeliten* Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Har hatt det akkurat som deg, så jeg lurer på det samme jeg.. =) Testet idag, den var neg.. :/ Kan ikke huske om jeg hadde det slik forrige gang jeg var gravid..?! Nu skal jeg notere alt ned!! hehe ;D
svansen Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2007 lurer på om det kan være en tidlig bekkenløsning.. hørt om noen som får det før de har testa positivt.. skal vist også være lettere å få det når en har vært gravid før..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå