Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Hei. Tok keisersnitt for 2,5 mnd siden og har nå startet med sex igjen. Meeeen ; det gjør vondt =( Ikke i magesåret , men nedentil. Hvordan er dette mulig da jeg ikke fødte vaginalt??? Kan det være etter undersøkelser og stripping??? De var ganske hardhendte "inni der" på sykehuset... Noen andre????
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Hei! Jeg hadde det på samme måten. Tok keisersnitt for 6 mnd siden og i starten gjorde det dritvondt å ha sex. Men det har heldigvis bare blitt bedre og bedre, og no er det endelig godt igjen:-) Ble bra etter ca 4mnd. Så ikke gi opp - prøv igjen!!!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 åhhh takk for svar... =) har jo ikke skjønt noe.. bare tenkt "hvordan kan jeg ha såå vondt da jeg ikke har født?"
~~DoraDora~~ Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 Helt normalt :-) Har selv hatt tre keisersnitt, og det gjorde like vondt de første gangene etter alle tre. Det har noe med hormonene å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 Legen min sa at man kan ha irritererte slimhinner nedentil en stund etter fødsel pga lavt østrogennivå. Det vil gå seg til etterhvert. Hadde keisersnitt for et par mnd siden, og ømt her også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå